1 Senaste redigerad av Krikkan (2021-02-10 09:09:42)

Hejsan jag söker en bubbla i renoveringsbehov.

Allt av intresse i lägre prisklasser. Men inte nyare än 68:) , Pris runt 10 000:- kan sakna inredning o diverse, helst skall motor finas, beroende på årsmodell så kan den ha ramlat ur registret,  jag bor i Stockholms området, men kan åka en bit för rätt bil, men inte över hela sverige:)

Mvh

2

Ingen som har något?:)

3

Har några stycken men de finns i Boden, är ju bara halva Sverige från Stockholm och hit ICQ/ag
En 65:a, en 66:a, 2 67:or och en 72:a alla fina objekt som stått länge innan jag fick ta över dom. De är relativt kompletta men med rost och renoveringsbehov.

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _  _ _ _ _  _ _ _ _ _
            1966 1300, 1973 Kleinbus, 2012 T5 biogasbuss

4

Hehe, ja det låter intressant men boden är lite för långt för mig, är ju 11 timmar enkel resa, ICQ/ab  ICQ/ag

Tack iaf:)

5

Krikkan skrev:

Hehe, ja det låter intressant men boden är lite för långt för mig, är ju 11 timmar enkel resa, ICQ/ab  ICQ/ag

Tack iaf:)

Du skulle bara veta hur många gånger jag kört Skandinavien runt med projektbilar på släp, hämta - lämna osv. Inget problem alls om viljan finns.
...men jag förstår  ICQ/bm

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _  _ _ _ _  _ _ _ _ _
            1966 1300, 1973 Kleinbus, 2012 T5 biogasbuss

6

Krikkan skrev:

Hejsan jag söker en bubbla i renoveringsbehov.

Allt av intresse i lägre prisklasser. Men inte äldre än typ 68:) , runt 10 000:- kan sakna inredning o diverse, helst skall motor finas, beroende på årsmodell så kan den ha ramlat ur registret,  jag bor i Stockholms området, men kan åka en bit för rätt bil, men inte över hela sverige:)

Mvh

Vad söker du mer exakt? 50 eller 60tal, eller ej äldre än 68?

Personligen tror jag att din ribba är lite för hårt justerad, med tanke på dina kriterier.
Tänk på att om den fallit ur registret kan du räkna med minst 3.000kr för att få in den igen.

Bor i Skellefteå, så det är nog för långt till stockholm också tyvärr.
Lycka till.

Min blogg:www.50split.wordpress.com
Det blev kübel till hessisch så inget taxiåkande. 2026 må det bli barndoor! Annars får det bli taxi, för dit ska jag!
Tel 07noll357185ett
Bergmeister im Oldtimer Oldspeed Club chpt Sweden

7 Senaste redigerad av Krikkan (2021-01-04 11:10:48)

ICQ/ag  50-60 tal ej nyare än 68, klart jag vill ha den så komplett som möjligt och så fin som möjligt, men för 10 000:- kanske man får sänka sig lite, jag har tid och plats nu:)

Jag har försökt att hålla på med bubblor i alla år jag bott i villa, men saknat garage, tappat intresset så fort regn eller snö och mörker kommer,  nu har jag äntligen skaffat garage och vill ha ett objekt att skruva med. ICQ/bp

Ja, det är nog lite för långt, tack iaf.

8

tips!?

https://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=54824

?

" . . . if I told you all that went down
        it would burn off both of your ears . . . "

9

Pm skickat igår morse junte  ICQ/ab

10

Alla förslag välkomna:)