26

Hmm... e ja dum eller? Hur söker man i cachade sidor från Google? ...?

Buy the ticket, take the ride... - HST

27 Senaste redigerad av kisavw (2011-02-02 00:03:48)

Försökte själv med min projekttråd Ladyluck men hittade bara sidan 3 och 4 .
Kunde ju varit sjysst att flyttat över tråden hit.

Jag googlade hittade länk sen till höger ser du Cashad tryckte på den .
Då får du upp lite info iallfall.

vw typ 1 1951,  vw typ 1 Guld Tian 1963
VW Typ 1 Cab 1965,VW Typ2 1970
VW Typ 2 1967

28

wennerberg skrev:

jag skulle gärna ha 205*5 tråden tillbaka, jag spenderade många timmar på att leta rätt på alla fälgar

Menar du dessa?
Sid 1 - Alternativa 205 / 5
Sid 2 - Alternativa 205 / 5

.·´¯`·.¸. , . .·´¯`·..><((((º>¸
, . .·´¯`·..
><((((º>`·.¸¸.·´¯`·.¸.·´¯`·...¸><((((º>

29

kisavw skrev:

Äh - du måste ha lite tålamod ICQ/ad :

Del 1 - lady luck -1300 67
Del 2 - lady luck -1300 67
Del 3 - lady luck -1300 67
Del 4 - lady luck -1300 67

, . .·´¯`·..

30

Löf skrev:

I sökfältet skriver jag "site:meanbugs.com" sedan skriver jag antingen/och "skribent"/"rubrik"

Under rubrikerna på sökresultaten ser du t.ex. 25 inlägg - 16 författare - Senaste inlägget: 6 apr 2010 som ger dig en indikation på om det är en gammal eller ny version av sidan ICQ/ab

Sedan trycker du på länken cachad längst ner till höger

LYCKA TILL!

, . .·´¯`·..

31

Mats W skrev:
Löf skrev:

I sökfältet skriver jag "site:meanbugs.com" sedan skriver jag antingen/och "skribent"/"rubrik"

Under rubrikerna på sökresultaten ser du t.ex. 25 inlägg - 16 författare - Senaste inlägget: 6 apr 2010 som ger dig en indikation på om det är en gammal eller ny version av sidan ICQ/ab

Sedan trycker du på länken cachad längst ner till höger

LYCKA TILL!

Wohoo! Jag är inte dum!  ICQ/ag  Bara blind!  ICQ/af  (eller kanske lite dum också... men mest blind!)

1000tack Mats!

32 Senaste redigerad av Gruvborg (2011-02-02 13:57:41)

Riktigt smart.. Jag fick tag i 7 av 8 sidor av min projekt tråd!!!  ICQ/ag  ICQ/ag
Tack för tipset!

33

Man tycker Martin kunde vara så sjysst så han släpper upp forumet nån vecka men bara tillåter guest, är det inte nån som känner honom som kan fråga om det är möjligt? Nån som vet vad det är frågan om varför han (verkar) stängt för gott? Är hans säljsajt öppen, jag har faktiskt glömt adressen och hittade den inte när jag googlade...

*  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *
Vw typ1 Oval 1957, Ghia 1960
VW typ1 1951 split (såld)

34

johan_l skrev:

Man tycker Martin kunde vara så sjysst så han släpper upp forumet nån vecka men bara tillåter guest, är det inte nån som känner honom som kan fråga om det är möjligt? Nån som vet vad det är frågan om varför han (verkar) stängt för gott? Är hans säljsajt öppen, jag har faktiskt glömt adressen och hittade den inte när jag googlade...

Ja, säljsajten är öppet. VWfyndet.se

35 Senaste redigerad av Löf (2011-02-02 19:25:53)

johan_l skrev:

Det är väl www.dubswear.com tror ja, den ser inte ut och vara drabbad av någon syjunta...  ICQ/ad

edit: aha... den säljsajten... trodde du menade den andra ja... för det är väl han som ligger bakom dubswear också?

36

Mats W skrev:
kisavw skrev:

Äh - du måste ha lite tålamod ICQ/ad :

Del 1 - lady luck -1300 67
Del 2 - lady luck -1300 67
Del 3 - lady luck -1300 67
Del 4 - lady luck -1300 67

Jag bugar och bockar Mats.

vw typ 1 1951,  vw typ 1 Guld Tian 1963
VW Typ 1 Cab 1965,VW Typ2 1970
VW Typ 2 1967

37

TACKAR så mycket, detta hade jag ingen aning om, då kan jag snart lägga upp Ghiatråden igen...

38

stickan skrev:
johan_l skrev:

Ja, säljsajten är öppet. VWfyndet.se

Klart den är öppen. Det var ju den han tjänade pengar på. ICQ/ad

Det är aldrig för sent att få en lycklig barndom.              (o\!/o)   |o \/ o|

39

Default/hmm http://www.meanbugs.com/mb/

______\,,,/__________________\,,,/__________________\,,,/________
´´´´´´/""\´´´´´´´´´´´´´´´´´´´/""\ ´´´´´´´´´´´´ ´´´´´/""\ ´´´´´´´
Typ 1 -51 Rod [o\!/o]  Typ 1 -65 Slammed _(o\!/o)_
Ruff Time Monster Truck Youtube
Ruff Time Monster Truck Homepage

40

Ska han kanske börja konkurrera med airmighty.com och volksworldusa.co.uk ...  Default/hmm

41

Han har bevisat gång på gång vilken loser han är.
Det känns som boxerville har fått ordentligt fotfäste med och jag tvekar på att så mycket folk går tillbaka.
Jag kan ju inte för jag är ju bannad.  ICQ/ag

Det är aldrig för sent att få en lycklig barndom.              (o\!/o)   |o \/ o|

42

Alla sköna människor och projekttrådar poppar ju upp här istället, med den "icke-info" MB har haft och alla som trott sig loosat projekttrådar så tror jag inte många är sugna på att lägga jobb igen när det uppenbarligen kan bli som det blir igen. Hade han gått ut och direkt sagt att forumet skulle byggas om och komma upp igen så hade det ju vart en annan sak... Jaja, hoppas allt gammalt finns kvar iallafall... Och hoppas denna sajt håller kvar sina besökare.

*  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *
Vw typ1 Oval 1957, Ghia 1960
VW typ1 1951 split (såld)

43

Kollar man på http://www.meanbugs.com/mb/ så står det inget om något forum, så det är väl inte sannolikt att just den delen av MB kommer tillbaka.

Kollar man på http://www.meanbugs.com/punbb/upload/index.php så står det nåt om kafferep... jag tycker kafferepet här på Boxerville är rätt trevligt...  ICQ/ag

Buss -75  |  Westfalia Pickup -70  |  Enkelhytt -88

44

johan_l skrev:

Alla sköna människor och projekttrådar poppar ju upp här istället, med den "icke-info" MB har haft och alla som trott sig loosat projekttrådar så tror jag inte många är sugna på att lägga jobb igen när det uppenbarligen kan bli som det blir igen. Hade han gått ut och direkt sagt att forumet skulle byggas om och komma upp igen så hade det ju vart en annan sak... Jaja, hoppas allt gammalt finns kvar iallafall... Och hoppas denna sajt håller kvar sina besökare.

Tror också denna sajt blir kvar just p.g.a att den är oberoende,  ICQ/ab

45

robbanonline skrev:

jag tycker kafferepet här på Boxerville är rätt trevligt...  ICQ/ag

Det är grymt.  ICQ/ad

46

Undrar om MB översteprästen kommer att visa sig på ngn träff i sommar....kan ju gissa att det lär bli lite diskussioner när folk fått lite innanför västen

57:a typ1 "Buzen"
62:a typ1 "Caffen"
70:a T2 kleinbuss 221
86:a T3 Dubbelhytt

47

Fredde.B skrev:

Undrar om MB översteprästen kommer att visa sig på ngn träff i sommar....kan ju gissa att det lär bli lite diskussioner när folk fått lite innanför västen

Hur många klubbmedlemmar har MB? Nån som vet?

48

Fattar inte varför det ska fortsätta å hetsas kring detta ! Släpp skiten å gå vidare....

West Coast Volks
Attitude is everything !

49

Sondis skrev:

Fattar inte varför det ska fortsätta å hetsas kring detta ! Släpp skiten å gå vidare....

håller med dig sondis. låt det vara nu. håller med om allt vi diskuterat tidigare och vaddå diskussioner för att folk fått lite innanför västen? ska ni slå han eller vaddå? jävla fjortisbeteende isåfall anser jag. bygg på boxerville nu istället! fridens kamrater!

militärhistoriskt intresserad och samlare av svensk militaria t o m 1945. har du nåt? pm:a!

50

jn skrev:
Sondis skrev:

håller med dig sondis. låt det vara nu. håller med om allt vi diskuterat tidigare och vaddå diskussioner för att folk fått lite innanför västen? ska ni slå han eller vaddå? jävla fjortisbeteende isåfall anser jag. bygg på boxerville nu istället! fridens kamrater!

Väl talat, bröder!  ICQ/ab

Mot Hessisch 2017!