1 Senaste redigerad av Löf (2020-11-16 14:54:49)

Golv och hjulhus till splitbuss, golvet är et KlassicFab passande 55-59 och hjulhusen är Werk34 och passar 55-67

Golv: 2000.-
Hjulhus: 2000.-

Post's attachments

Splittbussplåt.jpg, 87.9 kb, 1728 x 1296
Splittbussplåt.jpg 87.9 kb, 143 downloads since 2019-01-18 

Buy the ticket, take the ride... - HST

2

Er disse fortsatt til salgs?

3

atufte skrev:

Er disse fortsatt til salgs?

Ja, dom finns kvar.

4

Snubblade över dom här inne i ladan häromdan å insåg att dom fortfarande ligger här och skräpar... ICQ/ag

Nån som har ambitiösa planer om att köra splittbuss nästa sommar och behöver lite plåt?

5

Jag behöver dem inte men noterade att du placerat ut hjulhusen på "fel sida", dvs spegelvänt. Det fick mig att fnissa till lite.  ICQ/ap (samtidigt lyfter jag din säljesannons) ICQ/ad

Grinder and paint, makes me the welder I ain't

6

He he ICQ/ag Det har du rätt i, undrar hur jag tänkte där... men det känns bra att ha framkallat ett fniss i denna mörka trista årstid! ICQ/ag

7

Då är plåtarna hos ny ägare och förhoppningsvis så bidrar det till att ännu en splittbuss snart rullar på Svenska vägar!  ICQ/ay

8

Löf skrev:

Då är plåtarna hos ny ägare och förhoppningsvis så bidrar det till att ännu en splittbuss snart rullar på Svenska vägar!  ICQ/ay

Låter ju bra! Hur går det annars? Händer det nåt vw aktigt på ranchen ibland?

Min blogg:www.50split.wordpress.com
Det blev kübel till hessisch så inget taxiåkande. 2026 må det bli barndoor! Annars får det bli taxi, för dit ska jag!
Tel 07noll357185ett
Bergmeister im Oldtimer Oldspeed Club chpt Sweden

9

50 split skrev:
Löf skrev:

Låter ju bra! Hur går det annars? Händer det nåt vw aktigt på ranchen ibland?

Ytterst sällan det händer nåt vw-aktigt på Ranchen, tyvärr, det är andra projekt som slinker före i kön, ska bara...  ICQ/ag