Golv och hjulhus till splitbuss, golvet är et KlassicFab passande 55-59 och hjulhusen är Werk34 och passar 55-67
Golv: 2000.-
Hjulhus: 2000.-
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Delar säljes » Splitbussplåt
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Golv och hjulhus till splitbuss, golvet är et KlassicFab passande 55-59 och hjulhusen är Werk34 och passar 55-67
Golv: 2000.-
Hjulhus: 2000.-
Er disse fortsatt til salgs?
Er disse fortsatt til salgs?
Ja, dom finns kvar.
Snubblade över dom här inne i ladan häromdan å insåg att dom fortfarande ligger här och skräpar...
Nån som har ambitiösa planer om att köra splittbuss nästa sommar och behöver lite plåt?
Jag behöver dem inte men noterade att du placerat ut hjulhusen på "fel sida", dvs spegelvänt. Det fick mig att fnissa till lite.
(samtidigt lyfter jag din säljesannons) 
He he
Det har du rätt i, undrar hur jag tänkte där... men det känns bra att ha framkallat ett fniss i denna mörka trista årstid! 
Då är plåtarna hos ny ägare och förhoppningsvis så bidrar det till att ännu en splittbuss snart rullar på Svenska vägar! 
Då är plåtarna hos ny ägare och förhoppningsvis så bidrar det till att ännu en splittbuss snart rullar på Svenska vägar!
Låter ju bra! Hur går det annars? Händer det nåt vw aktigt på ranchen ibland?
Löf skrev:Då är plåtarna hos ny ägare och förhoppningsvis så bidrar det till att ännu en splittbuss snart rullar på Svenska vägar!
Låter ju bra! Hur går det annars? Händer det nåt vw aktigt på ranchen ibland?
Ytterst sällan det händer nåt vw-aktigt på Ranchen, tyvärr, det är andra projekt som slinker före i kön, ska bara... 
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Delar säljes » Splitbussplåt
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.