Söker en fastback upp till 69. Skall vara en fin bil.
Antingen en surviver eller en renoverad. Har inte tänkt att svetsa denna gång så objekt går bort
Har en som egentligen inte tarvar svetsning. Månne inte vara det du söker, men ett schysst objekt iaf.
Grön 68a. Patinerad med inredning från olika årgångar. Stum ej matching nr motor.
Det blev kübel till hessisch så inget taxiåkande. 2026 må det bli barndoor! Annars får det bli taxi, för dit ska jag!
Tel 07noll357185ett
Bergmeister im Oldtimer Oldspeed Club chpt Sweden
Hej! Låter som en rätt bil igentligen. Men då jag lovat frugan att det inte ska vara nått projekt denna gång ( kört 3 renoveringar på rad nu ) så lär jag bosätta mig i en 1a på stan om jag gör det igen 
Har du sett denna?
Ja. Den har jag koll på.
Har en automatic Fastback, grönmetallic. Besiktad till 2099, körklar med småfix. Står i Västerås
Blev ingen fastback denna gång.Hittade en typ1 51a i racestuk istället. Får köpa fastback när jag gör mig av med cabben istället
Blev ingen fastback denna gång.Hittade en typ1 51a i racestuk istället. Får köpa fastback när jag gör mig av med cabben istället
Spännande! Den från Finland?
hasse skrev:Blev ingen fastback denna gång.Hittade en typ1 51a i racestuk istället. Får köpa fastback när jag gör mig av med cabben istället
Spännande! Den från Finland?
Kanske