En bekant från England är intresserad av denna, f.d svensk. Kom nog till UK för 1-2år sen.
Nån som vet eller kan nån historia på den?
Ghia 57
"If you can't fix it with a hammer, You've got an electrical problem"
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Typ2: Baywindow » Nån som känner till denna 72a pickisen? Lindor strand, Söderhamn
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
En bekant från England är intresserad av denna, f.d svensk. Kom nog till UK för 1-2år sen.
Nån som vet eller kan nån historia på den?
Jo den har jag sett förut sist på Volksmeet i Sundsvall och även på blocket . Såldes till England och nån reportage har jag läst om den.
Ingen som har mer info om denna? Kompisen i England har just köpt den, så all historia han kan få är kul
Ett ev reportage hade varit skoj att läsa om den? Var kan det ha varit?
Sök på insta på barefootdriver så får du fram massor med bilder iaf
Reg nummer i sverige va ETE 075, kan kanske komma fram till nått genom de?
Söderhamn ligger inte många mil hemifrån, har för mej att vi hade ett snack om pickan när den dök upp första gången och att Lindor Strand var skrothandlare back in the days, det finns ett par Söderhamnare på forumet som kanske kan assistera med mer info. PM.
Antar de va Joakim Söderlind sönsvall som ägde den. Vet ej om han är här men på fejan är han väl aktiv iaf. 2,a snabbast pickup på volksmeet, sen att de bara va 2 pickisar som körde är ju en annan femma
Ja som gammal söderhamnare (både gammal numera och f.d.) så har jag svaga minnen att jag sett den på stan när jag var liten.
Som vuxen har jag handlat distanskyltar ,brickor och stansverktyg av dem till div VA-jobb jag varit på.
Dom säljer visst ff sånt, easy peasy googling
Sen har jag sett den på volksmeet och våran träff i övik.
Men jag har tyvärr ingen annan info att komma med om dess historia eller så.
Avd menlösa inlägg .....
Coola däck iaf, vad kan det vara för fabrikat och dimension?
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Typ2: Baywindow » Nån som känner till denna 72a pickisen? Lindor strand, Söderhamn
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.