1

4 st VW BIG fälgar 5,5 tums ET 34.
Fälgarna behöver lite uppfräschning och ny lack.
Fungerande däck med ok mönster.
2st med däck, 4-5mm (165 R15)
2st med däck, 4-5mm (195*60 R15)

Pris: 3000 kronor

Post's attachments

Big fälgar.jpg, 60.41 kb, 737 x 382
Big fälgar.jpg 60.41 kb, 275 downloads since 2020-09-23 

2

Var finns hjulen ?

3

Hjulen finns i Malmö

4

Anders, ser att du bor på Värmdö? Jag har 4 st big fälgar till salu och finns i Stockholm, så nära dig m a o. Hör av dig via PM om det är intressant. Big fälgarna är blästrade och behöver enbart lackas

Anders T skrev:

Var finns hjulen ?

5

Vahid.jam skrev:

Anders, ser att du bor på Värmdö? Jag har 4 st big fälgar till salu och finns i Stockholm, så nära dig m a o. Hör av dig via PM om det är intressant. Big fälgarna är blästrade och behöver enbart lackas

Anders T skrev:

Var finns hjulen ?

Hörru... ta du o fiska kunder med en egen annons va?

Only the dead fish follow the stream... Våga Vägra Mainstream

6

Sorry menade inte att inkräkta, ville bara hjälpa till. Är inte den som är den men försöker bara hjälpa till då jag är en VW entusiast och gärna hjälper andra VW entusiaster. Jag såg att Anders bodde nära och ville bara göra det möjligt för honom att veta att det finns big fälgar i hans närhet då Malmö ligger långtifrån Värmdö. Jag fiskar inga kunder och jag är ingen försäljare...

25hpman skrev:
Vahid.jam skrev:

Anders T skrev:

Var finns hjulen ?

Hörru... ta du o fiska kunder med en egen annons va?

7

Jag kan säkert fixa med att mina fälgar med däck kommer upp till Stockholm (Lidingö) om det inte är akut läge och behov.

8

det ser ut att vara fälgar till 74.a och senare, avviker från fälgar till 73:a.

9

ICQ/bq Karman67
Finns fälgarna kvar?