en färdig besiktad o iordninggjord 67 a ,ny koppling ,nya bromsar runt om ,ordentligt rost lagad runt om av mig , dubbel förgasare ,har special byggda kyl luft rör till motor rummet , motorn funkade jätte bra men är nu stum på g av att det kommit in vatten i 1-2 an cyllar när det har regnat ,golvet precis under pedalerna är dåligt så stoppet för kopplings pedalen sitter inte fast , priset sänkt till 29.000 eftersom motorn inte funkar ,eller ett seriöst bud , 076-2017888 ove ,typad som ombyggt fordon kaross öppen , + en massa delar o 2 hjul följer med fler bilder finns för intreserade spekulanter
,ghia-65a ?, vw dragster old style ,vw p-38 dropp tank special under byggnad ,the beast buggy,
Nu är bilen min o ej till salu för tillfället ,ska fixas till o hottas upp lite först
,ghia-65a ?, vw dragster old style ,vw p-38 dropp tank special under byggnad ,the beast buggy,
vwove skrev:
Nu är bilen min o ej till salu för tillfället ,ska fixas till o hottas upp lite först
Var det inte din bil tidigare?
nej jag försökte hjälpa en polare att få den såld