insugs systemet monterat upp kopplat o prov tryckt ,blir till att göra några nya packningar i övrigt allt ok,nästan all el klart också så snart är det dags
Spännande! 
Måste fan se till att få uppleva denna live i sommar. Minnet från Trimcodragstern på Gälleråsträffen på -90 talet, BUG RUN etc. sitter svetsat i hjärnan.
Fråga Ove då minnet sviker: Var inte du med runt Beelte cup gänget också och laborerade med luftmotstånd. Eller var det någon annan? Jag körde inte själv men hängde med Motalagänget och skruvade lite och så tog jag bilder.
Mvh
Fredrik
Motala
KG Cab -67, Bay -68, Bay -72, Westy -78, 2 x Typ 1 -67, Typ 1 -70 (Volvo PV -57)
så coolt! 
Snart med svart bälte i underredesmassa!
jo jag hade en org 73a som jag gjorde en del tester på för att se om man kunde få upp farten o det kunde man , den blev fotad av professorn i ett bug run reportage för han ville retas med alla som åkte fin bil dit o min såg hemsk ut 
Bra jobbat med ett åk som fick mig att minnas Milners Crescent coupe! 
Faran lurar bakom nästa krök
det går framåt kopplingen på plats elen klar m.m start till påsk hoppas jag
så här långt har vi kommit nu är det upp start vilken dag som helst

så här långt har vi kommit nu är det upp start vilken dag som helst
Kjula 30/8 ????
och Motorsimulering
Och arborrar
Fueltech Ft 600 användare
Grundare av 1600 utmaningen
Instagram @ pprmicke
nej kula är inte värt pengarna vi hoppas på bug run extra samma helg
då var det gjort motorn är startad o inkörd
det mesta fungerade ok men lite efter justeringar behövs, sen ska bakaxeln köras in o efter det är det sen dags o göra den helt race klar
Då har vi något att se fram emot 30/8! 
KG Cab -67, Bay -68, Bay -72, Westy -78, 2 x Typ 1 -67, Typ 1 -70 (Volvo PV -57)
Blir en höjdpunkt på Bug run extra!

Karmann Ghia 143 / 1962
T5 California
You're Never a loser until you quit trying.
Vad hände med denna bil? Kommer den ut 2021?