1

Lustig titel, ICQ/ad  men jag söker med ljus och lykta efter en låskista till luckan under flaket till en baypickup. Denna modell av kista har tre fästskruvar och satt väl from 69 och framåt om jag förstått saken rätt. Helst med nycklar, men alla svar beaktas!

Alternativt är en komplett lucka från 66-79 av intresse.

Jag är även intresserad av låsplattan i golvet om en sådan finns att uppbringa.

Priset kommer vi nog överens om!

Svar i tråden eller via mail kee.arstrand(snabela)gmail.com ICQ/ay

Grinder and paint, makes me the welder I ain't

2 Senaste redigerad av JohanSjoestroem (2020-03-12 08:52:01)

kee skrev:

Lustig titel, ICQ/ad  men jag söker med ljus och lykta efter en låskista till luckan under flaket till en baypickup. Denna modell av kista har tre fästskruvar och satt väl from 69 och framåt om jag förstått saken rätt. Helst med nycklar, men alla svar beaktas!

Alternativt är en komplett lucka från 66-79 av intresse.

Jag är även intresserad av låsplattan i golvet om en sådan finns att uppbringa.

Priset kommer vi nog överens om!

Svar i tråden eller via mail kee.arstrand(snabela)gmail.com ICQ/ay

Är det denna du söker delar av? Osäker om de finns nycklar dock. Satt på en -77 enkelhytt.

Post's attachments

184A1887-10E0-45AA-9278-C4DEDEF21DAC.jpeg, 599.8 kb, 828 x 613
184A1887-10E0-45AA-9278-C4DEDEF21DAC.jpeg 599.8 kb, 146 downloads since 2020-03-12 

3

Det syns tydligare om man vänder på skapelsen, men det är med all sannolikhet samma. Du råkar inte ha låsplattan som sitter i golvet kvar också?

Det är även intressant om det inte finns nycklar!

Jag betalar frakten om du inte råkar ha något ärende åt hufvudstadshållet/Uppsala/Enköping.

Vad vill du ha för låset?

4

kee skrev:

Det syns tydligare om man vänder på skapelsen, men det är med all sannolikhet samma. Du råkar inte ha låsplattan som sitter i golvet kvar också?

Det är även intressant om det inte finns nycklar!

Jag betalar frakten om du inte råkar ha något ärende åt hufvudstadshållet/Uppsala/Enköping.

Vad vill du ha för låset?

Ska kolla vad jag har för är en hel pickup som ja skrotar.
Återkommer  ICQ/ay

5

Är intresserad av en sån lucka o ramen runt
Finns det kvar
Mvh fredde

typ 1 -55 soltak 2854cc
typ 1 -51 race 2833cc 9,20 400m

6

Vore väldigt trevligt om jag fick köpa beslagen. Luckan och ramen är jag inte intresserad av om det hjälper "pm1" att färdigställa sitt objekt. ICQ/ay