Stort tack för alla värmande kommentarer!
Den senaste veckan har varit helt fantastisk. Har inte mekat något utan bussen har gått som bruksbil oavsett spöregn eller solsken.
Inga problem änsålänge! Dagen efter besiktningen tog jag bussen till jobbet för första gången. Fantastiskt bra känsla må jag säga.
Har renoverat lite hemma i lägenheten och bussen har fungerat ypperligt som arbetsfordon

Var iväg och gjorde en hjulinställning på en lokal däckfirma. (Blir det mer lokalt än 'Bullens bil & gummi'?) Stor skillnad och nu går bussen som en dröm! Raka rattar ska det vara

Kvällen innan fan fest köpte jag lite gräsligt tyg att göra 'gardiner' av och byggde ihop inredning v0.5 så jag skulle ha någonstans att sova.
Diskade även och kastade i gummimattorna fram och bak.

Och dagen efter bar det av! Med solsken som det ska vara for vi ner mot Borås.
Kom fram med allting helt och utan problem. Känslan man fick i kroppen när man möttes av applåder från sina nära VW-vänner är någonting jag väldigt sent i livet kommer glömma!!
Väldigt dåligt med bilder från fan fest tyvärr, men någonting som självklart fastnade på bild var ju den ofantlig fina flaggan lustigkurrarna på Whatever VW lämnade på vindrutan när man var ute och flanerade bland de fräna byggena.
Tack för den!
Snart dags för personliga reg.plåtar känner jag 
Skämt åsido en helt fantastisk helg i Borås med en massa öl, tjöt, skratt och djupa VW-diskussioner.
Tack för i år alla medverkande!
Fyndade mig även ett gasolkök som ska få följa med bussen. Matchade bussen fantastiskt bra!
I övrigt har inte mycket hänt! Brukat bussen och åkt runt lite hit och dit när jag haft chansen.

Har kikat lite på interiörbelysningen då det vore kul att ha denna fungerande. Tänkte att de coola kidzen som åker runt i vita sänkta V70 med tonade rutor och 20" fälgar brukar ju ha såna superstarka regplåts belysningar i LED. Varför inte ha en sån lampa till innerbelysningen? For på mekonomen och visade min gamla glödlampa och sade "En sån! i LED, tack"
Fick ett par i näven och gick ut och provade i den flugfyllda lamphållaren. inget lyste, så får felsöka och putsa kontakter imorgon. Sedan bör jag nästan börja kika på inredning v1.0 till bussen om den ska gå igenom en godkänd besiktning så jag får köras resten av sommaren!

Snart dags för lite snygga före/efter-bilder med känner jag 

Trevligt att se bilen på riktigt. Blir de Bugrun?