Garagehyran höjdes från 300 till 1300 kr/månad från 1 april i år, kanske inte så mycket för de 80 kvm men höjningen i procent är ganska tuff
En polare i musikbranschen behöver ett lagringsutrymme då deras replokal fick en liknande höjning vilket de inte har råd med som gjorde att de flyttar in i ett hörn hos mig för att stuva undan lite prylar. Då lättar månadshyran något iaf.
Följaktligen behövde jag städa, STÄDA, i lokalen jag kallar för "mitt dåliga samvete"
Ok, sagt och gjort, jag fick köra ut bussen vilket i sig var mycket trevligt och sedan flytta om en massa prylar och stuva bättre i hyllor osv.
Jag har långt kvar - men lite i taget... ja det är mitt mantra, en pinne i taget så blir det snart bygge av det
Jag fick en idé om att bygga en hylla längst in i garaget där man jag kan ha som "sovloft" eller "mancave" eller bara extra golvutrymme för lagring av prylar. Vi får se sa den blinde till den döve...
Annars tänkte jag köra bussen en sväng men kom på att sommardäcken inte är riktigt i fas med årstiden här än. Men snart 
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
1966 1300, 1973 Kleinbus, 2012 T5 biogasbuss