26

Hey alla! Fan vilken respons det varit!
Nära 70 anmälningar på mindre än ett dygn!
Sjukt!!
Angående rabattkoden så glömde jag skriva att den gäller 4 dagar innan o fyra dar efter evenemanget!
Så finns ett rätt bra spelrum om man vill stanna längre på magiska Gotland, som det ju så passande heter! ICQ/ad
Kommer göra en lista med alla namn på anmälda deltagare o lägga upp i tråden här!
Såå pepp för sommar nu!!
// Johan

27

Kul! Första gången för oss till Bug Rauk! Hört så mycket gott om träffen så jag anmälde mig redan i november med en swish. Ser verkligen fram mot en vecka på Gotland i bussen "Hello" ICQ/bp

28

Kommer
Betalt nu

"Besvikelsen över dålig kvalité varar längre
än glädjen över ett lågt pris
vw 1300-66 cab

29

Familjen wijkander har betalt.

Dax att fixa lådan på bussen då...

typ1 57, 66 typ14 68
typ2 65, 75 typ3 62 typ4 73
Och husvagn 65.

30

Har en kompis med familj som eventuellt vill med. Åker bay i vanliga fall men dem kommer åka husbil (pga troligen nyfödd liten krabat vid det laget). Finns de möjlighet att stå i anslutning till träffen?

31

man kanske skulle fixa sig en buss . . . o rauka loss igen!
(Hej Johan!!)

" . . . if I told you all that went down
        it would burn off both of your ears . . . "

32

Då var det swishat... fejklyxen ska till Gotland!

Ghia cab 64  vw pickisDH 66 snart fin ,1303s vw buss 59 ``fejklyxen´´

33

Någon som har koll på hur det funkar med att boka med någon person till på färjan? bokar med 2 nu men har ju buss så kanske någon mer hoppar på???

34

Junte skrev:

man kanske skulle fixa sig en buss . . . o rauka loss igen!
(Hej Johan!!)

Tjena Junte!
Ja det tycker jag! ICQ/ab

35

Ghia64 skrev:

Någon som har koll på hur det funkar med att boka med någon person till på färjan? bokar med 2 nu men har ju buss så kanske någon mer hoppar på???

Hej! Kul att du vill komma!
Fejklyxen kommer passa fint här!
Jag tror inte det ska vara några problem att boka fler än 2 pers!
Mvh

Johan

36

Johannes skrev:

Har en kompis med familj som eventuellt vill med. Åker bay i vanliga fall men dem kommer åka husbil (pga troligen nyfödd liten krabat vid det laget). Finns de möjlighet att stå i anslutning till träffen?

Hej!
Håller återigen på att kolla upp med lite extra ytor, det blev nog för poppis för o rymmas på min trädgårdsyta även i år! Kul problem ändå!  ICQ/bv

37

Swishat. Satan vad jag ser fram mot det här!

38

Mange skrev:

Swishat. Satan vad jag ser fram mot det här!

Grymt! Ska bli jäkla trevligt o få lite besök!  ICQ/az

39

fick svar nu och det funkar fint å boka på fler personer senare, nu är iaf jag å bussen bokade för en vecka på Gotland! ICQ/af

40

Nu är även färja bokad, dock utan regnummer  ICQ/bn

41

Swishat. ICQ/az

|o\ /o|  _(o\!/o)_  Stolt medlem av Das Auspuff   _(o\!/o)_  |o\ /o|

42

Vi tänkte semestra på Gotland just över denna helg... är man välkommen med en Gipsy (vattenkyld) och en luftkyld T3:a?
Ev bara en kort visit mellan fredag-lördag...

43

Ghia64 skrev:

fick svar nu och det funkar fint å boka på fler personer senare, nu är iaf jag å bussen bokade för en vecka på Gotland! ICQ/af

Fan vad bra!
Grymt det låter bra! ICQ/ab

44

GB skrev:

Cool! Ja men kanon då finns det lite valmöjligheter då; Dvs Grym BD, alt. Grym Oval! ICQ/ad  ICQ/af

45

Räven skrev:

Swishat. ICQ/az

Såg det! Grymt!  ICQ/bo

46

Porsche356 skrev:

Vi tänkte semestra på Gotland just över denna helg... är man välkommen med en Gipsy (vattenkyld) och en luftkyld T3:a?

Hey!
Ja då det är ni absolut!
Förhoppningsvis kommer vi ha en Wassergekühlt  parkering i direkt anslutning.
Jobbar på det!  ICQ/af

47

bomberogranater skrev:
Porsche356 skrev:

Hey!
Ja då det är ni absolut!
Förhoppningsvis kommer vi ha en Wassergekühlt  parkering i direkt anslutning.
Jobbar på det!  ICQ/af

Härligt! Swishat å klart!  ICQ/ay

48

bomberogranater skrev:
GB skrev:

Cool! Ja men kanon då finns det lite valmöjligheter då; Dvs Grym BD, alt. Grym Oval! ICQ/ad  ICQ/af

Passat...  ICQ/ah  ICQ/bw  ICQ/bn  ICQ/ad

49

ICQ/ai  ICQ/ac

GB skrev:
bomberogranater skrev:
GB skrev:

Passat...  ICQ/ah  ICQ/bw  ICQ/bn  ICQ/ad

Det är aldrig försent att ge upp, och börja om med gamla erfarenheter som grund.
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=2062  typ2 bay -73 RHD camping "Bay-Be Blue" bussen byggs i version 1..
http://boxerville.se/forum/viewtopic.ph … 73#p204073 latebayEh wannabesplit Dh.vilande tråd
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=2058  typ1 oval-56 "Maximiliam"  vilande tråd.:-(

50

allt bokat o swishat idag vi är 4 bilar som kommer 1 rod 1 pickis 2 bubblor  ICQ/bq  ICQ/bq  ICQ/bq  ICQ/bq  ICQ/bq