25hpman skrev:De i Gällivare?
Yes. Fick dem idag. De var väldigt fina och fungerande
Grattis. Jag satt på hotellet i Kiruna när jag såg annonsen. Kunde ju kört de 12 milen ner...men då hade de inte varit billiga längre.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Babbel / offtopic » Vad köpte du senast till din luftkylda bil?
Sidor Föregående 1 … 13 14 15 16 17 … 87 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
25hpman skrev:De i Gällivare?
Grattis. Jag satt på hotellet i Kiruna när jag såg annonsen. Kunde ju kört de 12 milen ner...men då hade de inte varit billiga längre.
Nyna skrev:25hpman skrev:De i Gällivare?
Tack. Hade sånt flyt att jag gick in på Blocket 2 min efter att annonsen kom ut. Förde över pengar direkt. Säljaren berättade att han hade blivit nedringd efter mitt samtal och erbjuden bra mycket mer för dem än vad som stod i annonsen.
Som tur var så var han schysst och ärlig och inte sålde dem vidare..........

Till bilen vet jag inte om detta är, men till bilägaren. Dennadär campingbox som det surrats mycket om.
De blev en lite vas med ros till bulan. Köpt på BRC
Ett takräcke, nya fotsteg, nya blinkers, stenskottsgaller till lyktorn, blandade 6 volts lampor och ett oanvänt 6 volts laddrelä.. allt detta vart det under helgen! 
I söndags hämtade jag blocket fyndet buss dörrar och baklucka
Hagus speglar på väg mot värnamo.
NOS pilvrede till Splitfolkan, inköpt av Anders Israelsson på BRC i helgen.
Fick nya spindlar till min idag.
Dom ser inte riktigt ut som dom gamla. 
Good O’l 80s Fashion Bling Bling!
Två st 16" fälgar till splitbubbla 
Oj, oj, oj....har varit på marknad, o det blev en del må jag säja. För att inte tala om ett tips jag fick...om en Porsche 356 motor från ett av flygets elverk.
Oj, oj, oj....har varit på marknad, o det blev en del må jag säja. För att inte tala om ett tips jag fick...om en Porsche 356 motor från ett av flygets elverk.
Var du i Degeberga?

köpte delar av detta .
25hpman skrev:Oj, oj, oj....har varit på marknad, o det blev en del må jag säja. För att inte tala om ett tips jag fick...om en Porsche 356 motor från ett av flygets elverk.
Var du i Degeberga?
Var du oxå där jonas?
verkade tipset på din pm for dej? Mohawk
Och..........bilder annars har det inte hänt 
verkade tipset på din pm for dej? Mohawk
Det hade jag missat tillsammans med 4 andra meddelande 
Ja, man får ingen mejls når man mottagit en pm,.. kankse värd i forbättring tråden..
Vann klockan på Tradera . MotoMeter. Trevligt.
25hpman skrev:Oj, oj, oj....har varit på marknad, o det blev en del må jag säja. För att inte tala om ett tips jag fick...om en Porsche 356 motor från ett av flygets elverk.
Och..........bilder annars har det inte hänt
Nähä, porschemotorn var 30 hästare bara....
Skall man bygga om sin veteran VW skall det givetvis göras med handledning av Volkswagens utmärkta servicemeddelanden. Om jag bara lyckas rota fram en M10X40 och en M8X25 så har jag, med det senaste inköpet, allt som behövs för att uppgradera min 58:a med styrningsdämpare.

Diverse skräp enligt förra ägaren 

Sidor Föregående 1 … 13 14 15 16 17 … 87 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Babbel / offtopic » Vad köpte du senast till din luftkylda bil?
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.