Hej har ett par splitbussar en som jag behöver lite godis till och en som är ett totalt vrak behöver jag säga mer jag behöver delar
självklart kan jag köpa men tanken slog mig att jag har lite gamla delar till bubblor även hela bilar, även andra delar till andra bilar lite allt möjligt, jag har bestämt mig för att inrikta mig bara på splitbussar och grejerna bara igger och samlar damm, så har du delar till splitbuss som bara ligger släng iväg ett PM ifall jag kanske har något du kan faktiskt ha nytta av eller varför inte en gammal motorcykel eller något annat kul du vill ha istället

1 2020-02-01 23:38:59 Senaste redigerad av Oldjunk (2020-02-01 23:53:02)
Kan även byta eller köpa vrak, 
Vad har du mer exakt att byta med, och vad behöver du du ha?
Vad har du mer exakt att byta med, och vad behöver du du ha?
har flera framlyktor till bubbla både nyare och äldre modell, en extra skärm till bubbla 68+,, kofångarhorn baklampor, skärmblinkers handtag sidorutor fälgar, säkert mer saker, till bubbla gamla bildelar över lag, en Dnepr motorcykel med sidovagn, en bobber motorcykel Dnepr, Volvo b20 m40 låda, soltak till bubbla, PV delar, två Forshaga shoppers, a Ford block någon skärm a Ford, vänster fram, b4b motor, Ford Mustang delar nya, tank till galaxie 69, cheva Astro 96 som startar och går kanon, cheva ram ~38 har grejer till en förbannelse,
ska sälja allt men är på jakt efter splitbuss grejer/vrak så därför jag är öppen för byte, behöver det mesta, men är intresserad av allt då jag har två bussar och det lär inte bli mindre ifall den siffran ändras 
Jag kommer bygga om hela bromssystemet till Porsche 944 bromsar och då blir nuvarande renoverade bromsar över. Sedan ska bakaxeln med låda och reduceringsväxlarna ut, alla delar är original och fungera.
Dessa delar blir till salu vill ej byta.
Jag har en del rutor över, dörr rutor, både fasta bakre och skjutrutor, mm i framdörrarna. bakruta till nyare oxå(64-67)
kompletta framlampor, baklampor och framblinkers
lite småplock som lastdörr lås/stängningsmekanism, yttre handtag till fram och bakdörrar, små inredningsgrejor, mm
Säkert annat oxå om jag letar lite.
Var finns du?
Ghia 57
"If you can't fix it with a hammer, You've got an electrical problem"
Jag har en del rutor över, dörr rutor, både fasta bakre och skjutrutor, mm i framdörrarna. bakruta till nyare oxå(64-67)
kompletta framlampor, baklampor och framblinkers
lite småplock som lastdörr lås/stängningsmekanism, yttre handtag till fram och bakdörrar, små inredningsgrejor, mm
Säkert annat oxå om jag letar lite.Var finns du?
Okej det låter intressant, du har pm 
Jag kommer bygga om hela bromssystemet till Porsche 944 bromsar och då blir nuvarande renoverade bromsar över. Sedan ska bakaxeln med låda och reduceringsväxlarna ut, alla delar är original och fungera.
Dessa delar blir till salu vill ej byta.
Pm skickat