251

Jag har aldrig varit med er och fikat innan. Men känner att det skulle vara kul. Kommer nog att försöka komma dit nästa tisdag. Hur hittar man er där? Med vänlig hälsning, Tobbe

252

Tobbeforsman skrev:

Jag har aldrig varit med er och fikat innan. Men känner att det skulle vara kul. Kommer nog att försöka komma dit nästa tisdag. Hur hittar man er där? Med vänlig hälsning, Tobbe

Max i Häggvik
Emblavägen 2, Sollentuna
Koordinater
Latitud 59.4454448
Longitud 17.9422731

ICQ/bs

253

Tobbeforsman skrev:

Du känner igen oss på att det är vi som antingen står utanför och glor på någon bubbla eller sitter inne vid borden runt kröken, ler och ser allmänt lyckliga ut.

Rainy 1200 -60
Sunny 1303LS -74
Rusty 1303S -73
Fodervärd VWHK:s buss

254

Jag kommer  ICQ/bq

Tobbeforsman skrev:

Ja du kommer att känna igen oss  ICQ/ap  vi är ett antal män i övre medelåldern och några som kanske passerat medelåldern  ICQ/ag
Just det vi har en yngling också säkert bara 35 - 40 år  ICQ/ad

SO42 Walk thru 67 http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=39806
Karmann Ghia 143 / 1962
T4 TDI Camper
T5 California

You're Never a loser until you quit trying.

255

Grönis skrev:

Jag kommer  ICQ/bq

Tobbeforsman skrev:

Ja du kommer att känna igen oss  ICQ/ap  vi är ett antal män i övre medelåldern och några som kanske passerat medelåldern  ICQ/ag
Just det vi har en yngling också säkert bara 35 - 40 år  ICQ/ad

Så klart, det var det som var frågan, dvs leta efter gubbdagiset på rymmen  ICQ/ag

Jag dyker upp, och om det är någorlunda torrt kan det bli med luftkylt.

256

Jag kommer men kanske lite senare än vanligt ICQ/br

Bubbla -62

257

en månad går fort på tisdag är det fika dags igen på vanliga stället MAX i häggvik o ni som bara funderat men inte vågat er dit än ni är vi är inte farliga kom förbi o snacka lite skit o vw

,ghia-65a ?, vw dragster old style ,vw p-38 dropp tank special under byggnad ,scirocco 76,the beast buggy,

258

vilka tider brukar ni vara på plats där ?

259

Från ca 18-21

,ghia-65a ?, vw dragster old style ,vw p-38 dropp tank special under byggnad ,scirocco 76,the beast buggy,

260

Denna gång kommer jag tyvärr inte  !

Karmann Ghia 143 / 1962
T4 TDI Camper
T5 California

261

Jag kan inte den här gången. Vi får ses nästa.

Bubbla -62

262

Jag kommer.

Rainy 1200 -60
Sunny 1303LS -74
Rusty 1303S -73

263

det är sista tis i dag o fika för dom som vågar o är friska själv kommer jag inte ,vi ses om en månad hoppas jag istället

264

Om någon annan tänker åka dit så kommer jag.

Rainy 1200 -60
Sunny 1303LS -74
Rusty 1303S -73

265

Jag hoppar den här gången. Förhoppningsvis kommer jag med bubblan nästa gång. ICQ/br

Bubbla -62

266

Inte många här idag.

267

Hej, nån som fikar ikväll undrar nykomlingen?

268

Undrar detsamma

269

Jag e här iaf

270

Bra. Då dyker jag också upp

271

Bra. Då dyker jag också upp

272

Hej, är ny i bekantskapen och undrar om Ni har planerat något nytt fika möte i Sollentuna? Slutför en renovering av min Typ1-65 och kan förhoppningsvis rulla ut den under sommaren.
Hälsningar,
Sven-Olov

273

Urbangerman skrev:

Hej, är ny i bekantskapen och undrar om Ni har planerat något nytt fika möte i Sollentuna? Slutför en renovering av min Typ1-65 och kan förhoppningsvis rulla ut den under sommaren.
Hälsningar,
Sven-Olov

Det är nog inte så mycket mer planerat än att det är stående sista tisdag i månaden. Själv har jag tyvärr missat de sista gångerna men har i plan att dyka in kommande träff. Det är bara att ta sig en sväng dit, det brukar alltid vara ett gäng på plats, man ljuger en aning och sparkar lite däck  ICQ/ab

274

Tisdag imorgon, ser ut att bli bra väder också.

275

Är det några som tänkt komma ?

Karmann Ghia 143 / 1962
T4 TDI Camper
T5 California