Fiona solade topless nu i helgen
Härligt
´´´´´´/""\´´´´´´´´´´´´´´´´´´´/""\ ´´´´´´´´´´´´ ´´´´´/""\ ´´´´´´´
Typ 1 -51 Rod [o\!/o] Typ 1 -65 Slammed _(o\!/o)_
Ruff Time Monster Truck Youtube
Ruff Time Monster Truck Homepage
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Projekt - icke VW » Flying fiona för att jag inte har råd men en riktig prewar rässerbil
Sidor Föregående 1 2 3 4 5 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fiona solade topless nu i helgen
Härligt
finns del 1 o 2 också men ...
]
såg du sökte hållare för styrstången...early ford har någe liknande...
såg du sökte hållare för styrstången...early ford har någe liknande...
Typ årsmodell? Och model?
jag googlade bara så här har du länken
https://www.google.com/search?q=steerin … mp;bih=772
Det arbetas varje dag i garget nu... Färgen är beställt och kom idag... Jag har 57 dagar på mej nu.. Fiona ska på utställning i katrineholm gasoline swapmeet, krigsmålad kaross.. Och inredning klar till dess.. Inte fungerande för nått pucko kom på att ta ur motor och byta växelåda :l som själv klar inte passar utan massa jobb.. När jag ändå inte var nöjd med styrningen och Pedaler så rök dom också har skaffat lite andra grejor.. Men ramen karossen och inredningen ska var klart tilldelas.. Just nu undrar jag varför i helvet jag lovade att vara med på utställningen.. Skit samma jag får saket gjorda i varje fall.. Nu kommer det div random bilder i varje fall... Håll tillgoda
WHEN PASSION MEETS INSPIRATION, AN OBSESSION IS BORN.
ser ut som du har kul!! och det är bäst...
En deadline kan vara bra, då saker därigenom blir gjorda.. men den egna viljan hur saker skall bli, är i min värld viktigast...
men bara du är nöjd, är allt rätt!
Fy fan va snygg den är!
Hade glömt bort den här tråden ja, tack för att du la in en uppdatering och förgyllde min kväll!
det är nu jag saknar :bannana: gubben!
Uppfriskande!
Skönt att se att inte alla vill bygga Ford 32:or i glasfiber lr candy-apple-red-mustanger
Då har man en bra anledning att åka dit
OJ !
Blir ju riktigt tuff den dära-- - bra jobbat.
Jag har den här centrumkåpan liggande...
Ett fantastiskt bygge och kul att följa. Det blir ju en riktig prewar rejser! Ska bli kul att se den på Gasolines swap.
OJ !
Blir ju riktigt tuff den dära-- - bra jobbat.Jag har den här centrumkåpan liggande...
Tack till alla snälla kommentarer,, det ska bli kul att få ställa ut.. Men det tar imot att vara i garaget varje kväll..
Jag har ett gäng av den storleken också.. tyvärr så är dom för små.. Dom är till 501.. Jag har 5st som är större som fiona.. Idag har jag faktisk så lyxar jag på mej en garagefri kväll ev så blir det lackering av karossen i helgen som kommer.... Lite fin spackling kvar.. Och så måste jag bygga 2st främre kaross fästen... Igår kväll så fixade jag "passformen" som bara en mor kan älska
Stenhård ! BRA JOBBAT !!!!!
Ful 8.8 bult till lite snyggare i varje fall.. Annars är det total kaos i garaget just nu... Lackering i morgon kväll och på lördag är det tänk.. Chassi och karossen.. Måste fixar några små saker innan dess
Det är detaljerna som gör det.
Målad och "klar" nästan i varje fall.. 3 veckor kvar till gasoline magazine utställning /swapmeet och inredningen kvar att bygga tillsdess, bilderna kom i fel ordning. Nymålad sist och näst sist början till patineringen och första bilder typ klar håll tillgoda i varje fall
Tänk att man kan hitta dylika gamla originalbilar nuförtiden
Snyggt jobbat
Perfekt!
kanoners
Trevligt att få Top10 bland alla blanka fina dyra bilar på gasoline mega,,,trotts att hon inte är körklar, mycket trevlig tillställning,, nu står hon i ett störig garage med bucklan på motorhuven och jag har knapp titta på henne sen i söndag.. Många trevlig folkor där också.. Tog knapp några kort alls, men min favo var Lars gröna split med diggasar och svarta fälgar...
Sidor Föregående 1 2 3 4 5 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Projekt - icke VW » Flying fiona för att jag inte har råd men en riktig prewar rässerbil
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.