Dragstång för att dra både bubblor och bussar med.
Fäst den i nedre röret på framvagnen och sen är det bara att köra. Funkar riktigt fint!
500:- eller bud.
Martin A
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Övrigt köp/sälj » Vw dragstång
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fäst den i nedre röret på framvagnen och sen är det bara att köra. Funkar riktigt fint!
500:- eller bud.
Martin A
Ingen?
Martin A
Var finns den i Sverige? Mullhyttan ligger?
Ca 3 mil väster om örebro.
Martin A
En sån vill jag ha! Varför ska allt finnas så långt bort. 
Vart bor du då?
Martin A
Vart bor du då?
Martin A
Bräkne Hoby ligger i blekinge .
Känsligt folk. Jag bor i Ljungbyhed o körde upp till Lindesberg o hem igen en dag i November för att hämta en emaljskylt. Är man tillräckligt intresserad spelar sträckan ingen roll...
Känsligt folk. Jag bor i Ljungbyhed o körde upp till Lindesberg o hem igen en dag i November för att hämta en emaljskylt. Är man tillräckligt intresserad spelar sträckan ingen roll...
tja du kanske inte har småbarn och allt som det innebär..
+ andra saker som kan avgöra...
så döm inte andra ...
Snacka om att tramsa sönder en annons!
Nån som vill köpa stången överhuvudtaget?
Martin A
PM
500:- eller bud.Martin A
En stilla undran, har du använt den, å framförallt backat med den? Tänkte om/hur det funkar. Om man vill backa in en ej körbar bil i garaget, och är själv, så kanske man kan använda en denna stång och en körbar bil, men... osäker om det funkar eller om styrhjulen vrider sig på tvären...
Japp har använt den och det funkar jättebra! Men har inte provat att backa. Jag drog bara mina körbara bilar till och från vinterförvaringen för att kunna åka själv.
Martin A
Towbar funkar bara framåt, vill styra åt fel håll när du backar.
Backa rakt bakåt i låg fart går en bit, sen vill den självstyra.
Men VW är ju så lätt fram så jag tror att framhjulem släpar mot underlaget, så det borde funka.
Byggde en dylik och drog en Camaro bakom en 240 och det funkade, även att backa rakt typ 5-10 meter sen vred sig hjulen gärna.
Det optimala var att nån satt i och styrde, då kunde man putta in den på plats. Och det går ju inte så lätt med bogserlina.
Ser man på, där har vi svaren!
Ingen som vill köpa?
Känns ju synd att lägga i återvinningen.
Martin A
hade fan slagit till om det va närmre..
Ingen som vill slå till innan den åker i återvinningen?
Martin A
PM.
Såld!
Martin A
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Övrigt köp/sälj » Vw dragstång
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.