Fin bil , eller krockad, rostig, defekt, nerplockad kjøpes. 1000kr i "Finders fee" der tips leder til kjøp ..
1 2019-10-29 22:35:03 Senaste redigerad av nobrakes (2020-01-15 22:15:46)
Ingen som vet om slik bil ?
m,anta
Jag vet om en opel manta gte som blev undaställd i början år 2000 tales som står kvar på samma stölle än idag. Den är rostig och möglig invändigt. Men komplett förutom grenrör tror jag.
1 1950 november bubbla barnfind
1 1950 tidig februari bubbla skogsfynd
Instagram @skolalfred
Jag vet om en opel manta gte som blev undaställd i början år 2000 tales som står kvar på samma stölle än idag. Den är rostig och möglig invändigt. Men komplett förutom grenrör tror jag.
den kan være intressant den, send meg gjerne ett pm med ditt tlf nr, så kan jeg ringe deg.
Jag vet en som har stått i garage sedan ny. Tror den gått 1000 mil.
Kan kolla om han vill sälja
7 2019-11-22 20:55:03 Senaste redigerad av nobrakes (2020-01-09 00:22:42)
Jag vet en som har stått i garage sedan ny. Tror den gått 1000 mil.
Kan kolla om han vill sälja
gjør gjerne det,
8 2019-11-24 21:40:07 Senaste redigerad av nobrakes (2019-11-24 21:40:40)
.,.,.,manta ....
MANTA Wanted !
Om du kör ner på "kontinenten" så står det en röd Manta några km från mitt hus. Den har stått läääänge... (Kontinenten = Skåne) 
Om du kör ner på "kontinenten" så står det en röd Manta några km från mitt hus. Den har stått läääänge... (Kontinenten = Skåne)
tror du jeg kommer så langt med bilen min da ;-) knips et bilde hvis du har tid engang da :-)
Ska se om den fastnar på film...
Det ligger en ute på Tradera nu 
Det ligger en ute på Tradera nu
Takk for tipset, Mine penger er nok ikke gode nok ser jeg... Endast köpare inom Sverige / Swedish buyers only ..
15 2019-12-15 13:17:25 Senaste redigerad av Franke (2019-12-15 13:18:50)
Det är nog inga problem, jag skickade nyss ett pm till honom och frågade om han ville sälja den till Norge. Jag återkommer när jag fått svar 
Det är nog inga problem, jag skickade nyss ett pm till honom och frågade om han ville sälja den till Norge. Jag återkommer när jag fått svar
takk takk :-) jeg har ingen konto der, men det lar seg vel gjøre for norske brukere
og ;-)
Skapa konto är du inget problem för icke Svensk, men ska du buda måste säljaren öppna upp för köpare utanför Sverige...
Lycka till!
/Foppa
Fick nyss svar och han skrev att det gick bra att sälja till Norge.
Visste inte att man måste ändra annonsen men det låter ju logiskt som Foppa säger.
Jag ska be honom öppna upp för utländska köpare, får se om han går med på det
Säljaren skriver att auktionen tyvärr är låst (på grund av inkomna bud) och därmed inte går att låsa upp för utländska budgivare. Så om du ska kunna buda så lär du hitta någon svensk som vill lägga bud åt dig.
Han vill dessutom att den helst ska hämtas mellan den 25 dec till 5 januari, vad nu det ska spela för roll ?
Det är nog enklare att satsa på en annan bil.
Säljaren skriver att auktionen tyvärr är låst (på grund av inkomna bud) och därmed inte går att låsa upp för utländska budgivare. Så om du ska kunna buda så lär du hitta någon svensk som vill lägga bud åt dig.
Han vill dessutom att den helst ska hämtas mellan den 25 dec till 5 januari, vad nu det ska spela för roll ?![]()
Det är nog enklare att satsa på en annan bil.
okei, tusen takk for all hjelp, da søker jeg videre 
Fortsatt på leting etter Opel Manta GTE/GSI :-)
Upp!!
Er Sverige helt tomt for opel manta gsi /gte ??
Så må du til Danmark http://www.veteranposten.dk/visAnn.asp?Id=322250
Så må du til Danmark http://www.veteranposten.dk/visAnn.asp?Id=322250
danemark har for dyr valuta ;-)