Tackar
Men Kung å Kung vettjante om jag är
Nu till lite antiklimax...
Hade gjort rent bakruteglaset för att kunna montera det med ny rutgummilist jag köpte för ett par år sedan från Classic VW.
Efter rengöringen så letade jag upp påsen med gummilist, vecklade ut den och tog av den lapp från Wolfsburg West som satt där.
Började trä på den på rutan och efter ett halvvarv så började jag tycka att det var fasligt vad med gummi det var??? Kommer ju inte alls passa!!??
Det var då jag såg på klisterlapparna att påsen var felmärkt mot vad som var i den...
Surt, å jag som var så sugen på att trycka dit rutan
Funderade på vägen hem när det var jag köpte listen? Väl hemkommen så kollade jag min inköpshistorik och konstaterade att det var den 27e Januari...2016.
Tror nog att reklamationstiden har passerats med råge, så det var bara att sätta sig ner och beställa en ny gummilist för omgående leverans.
Kollade sedan lite noggrannare vad det var för gummilist jag fått, och det visade sig vara en framrutelist till Barndoor, så det gör ju inte sååå mycket att jag fick den istället då den säkert kommer till användning framöver
Men, trots allt känns det ju en smula surt nu när jag var så taggad på att sätta dit rutan.
50 Barndoor Skåp (delägare) -51 Barndoor Kombi -55 Barndoor Pickup
Chevrolet -56 VW skåp -08 BMW 740i -00 Ford -34 Cabriolet

Eller kanske det var synd att jag var ensam...annars så hade jag säkert fått lite hjälp med tryckandet...

men däremot så hade vår ärade Hovfotograf Michael Åkerblom lyckats fånga mig "in action" med lite finsliperi av en hörnbit.