Min motor i trött i pickupen, någon som har en adapterplatta för att montera volvo motor eller kanske rentav en hel komplett sats
Pmá 
Buss -60
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » T3 (T25), "fyrkantsbussar" » Volvo..
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Min motor i trött i pickupen, någon som har en adapterplatta för att montera volvo motor eller kanske rentav en hel komplett sats
Pmá 
BOXER ville...
Nä. Ingen aning om grejer.
![]()
BOXER ville...
Nä. Ingen aning om grejer.
ja volvo motor och 16" MB fälgar... huvva vilken bastad det blir..

Jag är helt grön här men , ? Vem tillverkade adapter plattan när det begav sig ???
Passar inte en Golfmotor rakt av?
Nej, Golf (Passat) passar inte "rakt av".
Det behövs en adapterplatta.
OM du köper/hittar en adapterplatta, se till att den har styrning i lådan/motorn, och inte bara styr på bultarna(skruvarna). Har haft alldeles för många kunder som har tyckt att: "det läcker i ingående packbox", och problemet i själva verket har berott på dålig linjering, beroende på adapterplattan/fel styrning ....
Har en adapter för Volvomotor att sälja!
Martin A
Nej, Golf (Passat) passar inte "rakt av".
Det behövs en adapterplatta.
OM du köper/hittar en adapterplatta, se till att den har styrning i lådan/motorn, och inte bara styr på bultarna(skruvarna). Har haft alldeles för många kunder som har tyckt att: "det läcker i ingående packbox", och problemet i själva verket har berott på dålig linjering, beroende på adapterplattan/fel styrning ....
hmm du har inte en bild som visar va du menar? vet du nån som gjort en BRA adapterplatta? vill köpa en bra så man slipper mecka i onödan.
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » T3 (T25), "fyrkantsbussar" » Volvo..
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.