1

Jag vet inte exakt men tror det hör ihop med nåt turbobygge. Det är i alla fall 2 st och säkerligen byggda av någon i ett garage. Nån som har användning för dom?
http://i56.tinypic.com/2lveipx.jpg

2

yes ser ut som ett turbo insug med tryckkammare  ICQ/ab
o plats för spridare ?

3

Liknar mer ett plenum tycker jag.  ICQ/ab

"Sex can lead to nasty things like herpes, gonorrhea, and something called relationships.. Booyakasha!"
Ali G

4

Pris kanske?

VW 1303 S -74
VW 1303 Big -74
VW 1303 S -73
Honda CB750 Four -75...1:a Folkan, en 1200 -59 inköpt 1969
BMW 740 i -96
John Deere 210 -67

5

Svwerker skrev:

Liknar mer ett plenum tycker jag.  ICQ/ab

så heter de  ICQ/ad

6

Pris ja! Glömde det  ICQ/ab Faktiskt ingen aning. Får väl se om nån vill ge något för dom  ICQ/ab

7

Bjuder 2 lådor Pistonhead för dom  ICQ/ab

8

Budet är noterat! Franke; Jag hittade oljepåfyllningslocket till motorn du köpte men det måste va till en fyrkantsbuss! Vill du ha det ändå?  ICQ/ab Värmekammaren har jag här också, får skämmas att jag inte kört hem dom till dig  ICQ/ac

9

Franke skrev:

Bjuder 2 lådor Pistonhead för dom  ICQ/ab

skulle jag ta som ett skambud. bedrövlig öl!  Default/lol

militärhistoriskt intresserad och samlare av svensk militaria t o m 1945. har du nåt? pm:a!

10

Mange: Det är ingen fara, motorbygget ligger långt fram i tiden så det är långt i från bråttom med värmekammarn.
Jag vet inte hur ett sånt påfyllningslock ser ut men det är troligtvis inget jag behöver. Funderade lite mer på dina insug och kom fram till att dessa blir perfekta till mitt bygge så jag vill gärna köpa dom, höjer budet till 400kr.

JN: Det var det också men ölen är det inget fel på, smaken är olika  ICQ/ad

11

Ja Franke, visst får du ta dom!

12 Senaste redigerad av Demian (2011-08-25 17:17:05)

Bra, jag väntar på att Franke ska börja tillverka Bolt on turbosystem till typ4  ICQ/ab

Det enda som duger med Pistonhead är burkdesignen ICQ/ad

13

Jag är åxå intresserad,men i så fall betalar jag vad du vill ha för dom.Öl ska inte bytas bort utan drickas! ICQ/ag

14

Ok Stickan, jag lovade Franke dom så nu får han dom. Är dom bra så kanske han bygger fler..  ICQ/ad