Nån som kan yttra sig (även spekulationer välkomna ) om denna? Verkar fin på bilderna men det är ju alla bilar nästan...
2 2019-08-31 06:54:15 Senaste redigerad av Mr 56 (2019-08-31 06:57:34)
Kräver nog syning på plats.
Bilden där Huven är öppen gör mig misstänksam.
"Mattan" verkar passa dåligt alternativt var dåligt monterad.
Mattsvart huv på insidan, tyder på att den inte varit avtagen och lackad på båda sidor.
tyder på snabblackning i mon bok.
Avsaknad av bilder på motorrum är också en liten varningsflagga i min bok.
Till sist avsaknad av giltigt regnummer gillar inte jag, vad vill dom dölja?
Men visst cabbar växer inte på träd längre.
Så är man sugen bör man ta sig en ordentlig titt, och kanske ta lite bilder och lägga ut här ;-)
Kräver nog syning på plats.
Bilden där Huven är öppen gör mig misstänksam.
"Mattan" verkar passa dåligt alternativt var dåligt monterad.
Mattsvart huv på insidan, tyder på att den inte varit avtagen och lackad på båda sidor.
tyder på snabblackning i mon bok.
Avsaknad av bilder på motorrum är också en liten varningsflagga i min bok.Till sist avsaknad av giltigt regnummer gillar inte jag, vad vill dom dölja?
Men visst cabbar växer inte på träd längre.
Så är man sugen bör man ta sig en ordentlig titt, och kanske ta lite bilder och lägga ut här ;-)
När du säger det så... ser definitivt snabblackad ut. Skippar nog de många milen. Stort tack för snabbt svar!
Bokstaven Q används inte ens, av risk för sammanblandning med O.
Sen verkar den vara US import, blinkers och baklysen, plus en de andra småsaker.
Håller med Mr56 att det luktar lite skumt. En seriös handlare sätter ut rätt regnummer så att det går att kolla upp bilen.
VW 1303 Big -74
VW 1303 S -73
Honda CB750 Four -75...1:a Folkan, en 1200 -59 inköpt 1969
Försäljningsrenovering från USA?
Barnfind som snabbfixats?
Skall man köpa en sån så måste man
veta dess historia och namn på
de som renoverat bilen.
Så man kan kontakta för info. osv.
Lutar åt en sexsiffrig vinst för säljaren
i denna bilen
Samma firma säljer en Ghia Typ 34 som står i Italien fortfarande. Det kan ju vara samma sak med den här bilen, att den inte finns hemma ännu och därför inte har något regnummer.