1

Söker en bussväxelspak från split eller bay. Skall sitta på ett lok till ett turisttåg. Ring 0707596245

MVH Hans Landelius  Piece Performance.  PS. Åker ofta mellan Forshaga och Stockholm.

2

Finns många olika varianter på dom med olika "utväxling", dvs vilken höjd koppen är svetsad på, samt även längder, vinklar,  kulstorlek, knoppgänga o styrstift eller ej.

Du som gnäller om lång körväg o höga drivmedelspriser... Kom ihåg följande:
Du har allt att tjäna på att köra nu, imorron kan soppan vara ännu dyrare!

Westfalia for ever. Jag är en Westfalia Anhänger.

3

Den skall inte sitta i en vw så jag kan modda friskt efter den spak jag får tag i. jag tror med tanke på den platta som loket är byggt på att en sen splittspak skulle passa bra. Den bör ha ett styrstift. Den får gärna vara vinklad något bakåt om inte så kan jag bocka den efteråt. Styrstift är en fördel då den annars kan snurra runt. Koppen för kulan har ett spår för styrstift. Gå ut i gömmorna och ta fram vad ni har.

4

sms på 0763179484 så kan ja fixa en spak mvh peter albinsson

vw oval 55a vw 59a bubbla vw splitbuss 62a vw bubbla 71 vw bubbla 66a vw golf 4a 01a

5

jag fixar det imorgon tack

6

Hasse, kolla boxerville på facebook det är någon i Ö-vik som annonserar en eftermarknads spak till T2  ICQ/ay

7

Har hittat en här i Karlstad men är inte säker på att den passar.

8 Senaste redigerad av lisswandt (2019-08-29 16:33:49)

Jag har till early bay om det passar.Finns i kristinehamn ska till Karlstad på lördag ev deje//Daniel

Das Auspuff #9

9

Jag skall till Christer idag och kolla upp en spak. Du får gärna ta med din spak så jag kan kolla om dem är rätt. 0707596245