.
late,
in love,
and a little drunk..
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Bilder & film » Dagens VW-bild
Sidor Föregående 1 … 325 326 327 328 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
.
Häftigt bygge
.
I min värld blir det inte mycket fränare än så här för jag gillar blanka bilar, Cal Look, stora motorer, Fuchs, T-bars, trärattar mm. Men det är ju jag det och man får tycka vad man vill. Och den är till salu i staterna. Jag tycker i och för sig om många andra modeller också men av någon anledning så klappar hjärtat lite fortare när en sån här dyker upp.
51
52
..
Oj! Horex motorcyklar har jag inte sett på många år! Ganska fina maskiner var det
Ett par gamla Svenska bilar.
Ovanstående kaross e helt hand/nybyggd här i Blekinge sen syra behandlad... så det är en helt oneoff
Finns det ingen mer info om den? Stenhård!
Andreas var/är?? i bugpeople... har/hade?? vwimporten me johnny i karlshamn blekinge... han jobbar på försvarsmakten i karlskrona och byggde karossen där på ett förlängt buggy schassie..
karossen gjordes av slätplåt med påsvetsade profiler. .
Hej och trevlig lördag på er alla.
Vet inte om det här hör till här men admin får ta bort den ifall den inte hör hit.
Träffade Micke som har grävt ut Piratens Kleinbus som stod på ett fält på Öland och höll på att bli ett med naturen.
Idag är den renoverad och klar.
Skrev en artikel om Micke och Kleinbussens resa. Finns även film på när Micke får ut bilen från skogen i artikeln.
https://www.fascinatingcars.se/vw-kleinbus/
Höstbild...
Höstbild...
Snygg - (gillar handbromsen )
Sidor Föregående 1 … 325 326 327 328 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Bilder & film » Dagens VW-bild
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.