1

Kanske inte helt smakfull i alla detaljer men det måste vara kul att jobba med  ICQ/bs

https://www.youtube.com/watch?v=Sw1ZHhjIoxk

2

Näe, inte helt vacker, det tar udden av tekniken...
Förmodligen underbar att köra.
Många bussar kommer konverteras framöver pga av det stora platta golvet där man kommer kapa ur det helt och lägga in ett batteri då man inte behöver gasvajerrör, växelspak osv...

You should want it to be hard, then no one can replicate what You did create!

3

Aj! Den va hemsk  ICQ/ai  Inget emot elkonverteringen men vad är det för färger och design på hjul/ratt osv. Tur att man får gilla olika!

4

själva tanken med elmotorisering tilltalar mycket  men ögonikänning.. ljus i vw märket med talande dator.. och någon sorts organiska fälgar och ratt..
less is moore.. sen e det ju lite speciellt att man vill bygga highteck.. men har en 2 växlad växellåda och kopplingspedal... och en.. "gammaldags" elmotor..när det finns motorer som inte behöver dylikt...
10 kwt batteri e ju inte speciellt mycket...120hk 173 Pound feat torc så man kommer inte speciellt långt med den...

drömmer själv om en dubbelhytt med elmotor och batterier under flaket... ICQ/bs

Det är aldrig försent att ge upp, och börja om med gamla erfarenheter som grund.
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=2062  typ2 bay -73 RHD camping "Bay-Be Blue" bussen byggs i version 1..
http://boxerville.se/forum/viewtopic.ph … 73#p204073 latebayEh wannabesplit Dh.vilande tråd
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=2058  typ1 oval-56 "Maximiliam"  vilande tråd.:-(

5

Den bussen var ju hur frän som helst ICQ/ag  ICQ/ag  ICQ/ag

Tyckte de ändå använt dagens teknik på ett smakfullt  sätt.

Jag tror att alla som någon gång fått sin buss stulen hade önskat att de hade ögonigenkänning. Splitbussar kommer bli ännu mer stöldbegärliga i framtiden så det är nog en liten säkerhet ändå.

Men de som vill stjäla en buss gör ju det förmodligen ändå, så glöm inte att ta loss rotorn

VW 1303 S, 1975 (SÅLD, FANNS TYDLIGEN BARA 964 ST I SVERIGE).   VW KOMBI 221, 1966(SÅLD).   VW 1303 S, 1974 SKROTAD
VW KLEINBUS,1967
VW 1200 LIM 113, 1962 (PLATTAN ÄR EN 62:A OCH KAROSSEN ÄR EN 57:A)
VW 1500 LIM 113 OMBYGGD TILL BEACH BUGGY ( http://www.lightner.net/manxclub/bugmon47.html )

6

Den bussen var ju hur frän som helst ICQ/ag  ICQ/ag  ICQ/ag

Tyckte de ändå använt dagens teknik på ett smakfullt  sätt.

Jag tror att alla som någon gång fått sin buss stulen hade önskat att de hade ögonigenkänning. Splitbussar kommer bli ännu mer stöldbegärliga i framtiden så det är nog en liten säkerhet ändå.

Men de som vill stjäla en buss gör ju det förmodligen ändå, så glöm inte att ta loss rotorn  ICQ/ay  ICQ/ay . Utan rotor går det inte tjuvkoppla.

VW 1303 S, 1975 (SÅLD, FANNS TYDLIGEN BARA 964 ST I SVERIGE).   VW KOMBI 221, 1966(SÅLD).   VW 1303 S, 1974 SKROTAD
VW KLEINBUS,1967
VW 1200 LIM 113, 1962 (PLATTAN ÄR EN 62:A OCH KAROSSEN ÄR EN 57:A)
VW 1500 LIM 113 OMBYGGD TILL BEACH BUGGY ( http://www.lightner.net/manxclub/bugmon47.html )