1 Senaste redigerad av nobrakes (2019-09-24 20:53:11)

hei, jeg har en sliten 1958 splitt panel, som jeg vurderer sterkt å selge da livet mitt er for kort til å bo i verkstedet hele livet ;-) . En god del er gjort, ramma/chassiet er så å si klart til å monteres tilbake på karosseriet, bilen har en vanvittig tøff patina, og egner seg ikke til å bli en show and shine bil uten mye ekstra pussing.. dører, luker, støtfangere, lykter foran og bak finnes på hylla, nytt vareromsgolv, kanaler, utriggere, ytre golv begge sider foran, ruter, speedometer osv finnes, en sliten 1,5l motor, med orginalt luftfilter til 58 modell, forstilling og gir er på plass. den krever sin mann med sveiseapparat for å bli klar, men ikke et uovervinnelig prosjekt for en som vet hva et målebånd og et sveiseapparat er sånn i grove trekk ;-) . salgsmelding er innlevert, men den må på idkontroll og hele baletten i forbindelse med det. lite med gode bilder, da den står innestabla i verkstedet. (som oppstoppa prosjekter blir) Gjøvik i oppland -Norge, ca 2,5timme från eda till mej.finnes den. prisantydning 60 tusen Nok . pm hvis du er intressert. link til byggtråd her . https://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=19856

No one is completely useless. They can always be held up as a bad example