1

Hade tänkt att Maroon Babon skulle bli klar till bug Run Classic och därför tokskruvat flera kvällar.
Allt klart och ska bara byta gasvajer och släpper på den i fram och börjar dra ut den när skiten fastnar i röret ICQ/ac
och nu menar jag fastnar

Någon som har något hett tips ???????????

70:a Cab, Gazzer, Variant

2

Knipsade du av den som jag sa, eller är vecket och klumpen kvar i ändan?

3

Åk till en båt firma och köp teleflex wire dra på utsida tunnel

4

segt, hoppas du hinner fixat i tid tony!

5

Skaffa pianotråd i lämplig tjocklek som du gör en liten krok i ena ändan på och försöker dra tillbaka gaswiren så att du kan knipsa av den.

1500 Variant -63
Vw 1/11 -58
Panel -65
1300 limousine -66 såld sedan länge:'(

6

Har du en specialwire eftersom du drog åt det hållet? Kan nog bli hyggligt knepigt att få bort den.  ICQ/ac

"Sex can lead to nasty things like herpes, gonorrhea, and something called relationships.. Booyakasha!"
Ali G

7

Ett litet tips om du har en gammal wire av piano tråd är att sätta den i skruvdragaren. Sen är det inga jätterotationer som ska göras bara få runt lite så den lossnar. Halvt varv åt varje håll

a rainy day in the bus is better than a good day in the office
63 splitbuss 74 bay/porsche dh

8

drog du den framåt eller bakåt?.... den skall i alla fall dras framåt nere vis pedalen ut i kupén.... drog du den bakåt kan det bli problem att få loss den igen....

bara att kämpa på...

9

Han kan inte svets,han kan inte slipa, han kan inte lacka, nu kan han inte ens byta gasvajer!  Köp en V70 ICQ/af  (skämt)

Ghia cab 64  vw pickisDH 66 snart fin ,1303s vw buss 59 ``fejklyxen´´

10

Ghia64 skrev:

Han kan inte svets,han kan inte slipa, han kan inte lacka, nu kan han inte ens byta gasvajer!  Köp en V70 ICQ/af  (skämt)

Default/lol

Blanda inte ihop min personlighet och attityd.
Min personlighet är vem jag är, min attityd beror på vem du är...

11

Men ligger inte i trikå och lekar med pojkar ivajefall  Default/lol

70:a Cab, Gazzer, Variant

12

Det skulle du prova på lite riktig kärlek ICQ/ad  ska nog gå att fixa till ett par blomkål på dig också!

Ghia cab 64  vw pickisDH 66 snart fin ,1303s vw buss 59 ``fejklyxen´´