1

Jag är på jakt efter 2st 15" orginal plåtfälgar till Typ 1. Stora bultcirkeln och med clips till navkåpor (krav!).
Självklart ska dom inte vara skeva eller skadade.

Helst i Siljansbygden/Dalarna!
Det börjar bli panik nu så pm:a, maila eller hör av er på 070-6865975

MVH Andreas

2

kolla med kuss han har säkert annars kan jag ha ett par på måndag

/ Martin
Typ1 50,51,52,54,54,55
Typ2 51,59

3

Jag har pm:at honom nu så vi får se. Hur skulle jag kunna nå dig annars?

4

Har du fått nåt PM av mej eller blev det för långt bort ?

You´ll never know...

5

Jag har fått pm av dig också, tack för det! ICQ/ab
Att skicka med Bussgods tar väl ett par dagar också antar jag men jag har hört mig för lite här ikring. Men om jag skulle gå bet så hör jag av mig. Tack igen!

6

Annars har 25 HP ett par fälgar för 3900:-     

Tror inte kuus har några att sälja till dig tyvärr...

Min blogg:www.50split.wordpress.com
Det blev kübel till hessisch så inget taxiåkande. 2026 må det bli barndoor! Annars får det bli taxi, för dit ska jag!
Tel 07noll357185ett
Bergmeister im Oldtimer Oldspeed Club chpt Sweden

7 Senaste redigerad av Ivars (2011-08-21 18:28:37)

Plåtfälgar för 3900kr?? Med däck då antar jag, eller har jag missat nåt?
Jag är bara ute efter fälgarna, däck är på väg hem. Så om nån har fälgar med skitdäck på gör inte det nåt heller...

8

Finns i Gävle i Chic garaget

Hör av dig om det finns intresse

70:a Cab, Gazzer, Variant

9

Absolut! Tack så mycket Erco!  ICQ/ag

10

Ivars har du fått tag i några?? har ett par fina med ok, däck på hör av dig om du e intreserad tel:0702068018. ICQ/ab

Gillar nördar å fanatiker men inte Besservisses! Tar en "kall" å går vidare! ICQ/ad
Typ1-58:a Vert, å en 62:a sommar bruksis!

11

gubbeniskogen: Eventuellt så har jag ett par på gång idag, men vart bor du nånstans då ifall det skiter sig?

12

stockholm,ska till brc, kan ta med dom dit!! ICQ/ab

Gillar nördar å fanatiker men inte Besservisses! Tar en "kall" å går vidare! ICQ/ad
Typ1-58:a Vert, å en 62:a sommar bruksis!

13

Finns att hämta i Borlänge dagtid fram tills fredag annars. Svarade på din annons på fejsbook för några dagar sen om du har missat.

14 Senaste redigerad av Ivars (2011-08-22 16:45:46)

Gött Michael! Men jag svarade en minut efter att du skrev där ICQ/ae ICQ/ab
Jobbar du kväll?

15

Ivars skrev:

Plåtfälgar för 3900kr?? Med däck då antar jag, eller har jag missat nåt?

Jag tror du får som du vill ang detta, spruckna diagonalare eller bortsågade däck (bara fälgar) Jag pratar alltså om 4stycken plåtisar.
ICQ/af

Min blogg:www.50split.wordpress.com
Det blev kübel till hessisch så inget taxiåkande. 2026 må det bli barndoor! Annars får det bli taxi, för dit ska jag!
Tel 07noll357185ett
Bergmeister im Oldtimer Oldspeed Club chpt Sweden

16

Aha, då var det min fejsbook som inte visade någon ny händelse! Kollade nu, och visst hade du svarat.
Jobbar inte kväll, är i Borlänge 6.30-16.00. Annars tänkte jag stanna kvar på Flat4Racers lilla träff på onsdag, det brukar börja runt 18.00
Kan ta med dem dit annars? Ruttna diagonaldäck ingår om du vill ha ett par med fina clips, annars finns nog lös fälg men de är nog utan fina clips ICQ/ab Men räkna med att byta ut något om du ska blästra. Får plocka fram de som ser mest raka och fina ut åt dig så löser vi det ICQ/ab

17

Det är lugnt ICQ/ab Jag har eventuellt ett par på gång nu (iaf 1st är säkert), men vad tar du för fälgarna då?

18

Bara och hojta till ICQ/ab  Är 150 :- per fälg för mycket?

19 Senaste redigerad av Ivars (2011-08-22 21:05:20)

Nä det låter bra. Jag ska hämta en fälg av Demian på onsdagsträffen på Max så då tar jag dina också samtidigt om det går bra? ICQ/ag
Så det räcker nog egentligen bara med en fälg, men om du bara vill sälja ett par så säg till!
Föresten, sitter det ventil i fälgen/fälgarna?

20

Fick fram två raka och fina fälgar! En saknar dock två navkapselclips. Jag har fler fälgar, men de låg under en massa saker just nu.

Tar med dem till träffen, är där 18.00. På tal om ventiler så är ingen av dem i användbart skick. Och vad kostar nya, typ fem kr st? Då får du dessutom med ventilhatt! ICQ/ab

21

Finfint!! ICQ/ag
Vill du sälja båda två eller räcker det om jag köper den med flest clips? En ventil ska jag nog kunna få fram ICQ/ab
Syns imorrn då! Jag har en blå Golf 3:a iaf så du känner igen mig när jag kommer!

22

Du får säga du, har med båda två på pickisen iaf ICQ/ab Ses imöra!

23

50 split skrev:

Annars har 25 HP ett par fälgar för 3900:-     

Tror inte kuus har några att sälja till dig tyvärr...

Tur att du inte lyssnade på 50 split, han brukar ha skaplig koll, men ibland verkar han få hjärnsläpp. 3900:- har nog aldrig nån betalat för 15 tums plåt i Sverige.

Trevligt att träffas och hoppas du får ihop bilen och att Dennis fälg kommer till användning.

24

Demian skrev:

Tur att du inte lyssnade på 50 split, han brukar ha skaplig koll, men ibland verkar han få hjärnsläpp. 3900:- har nog aldrig nån betalat för 15 tums plåt i Sverige.

Trevligt att träffas och hoppas du får ihop bilen och att Dennis fälg kommer till användning.

Haha, nä det kändes som lite överpris. Plåtfälgar bör man väl nästan kunna gå ut i skogen och hitta  ICQ/ae

Ja trevligt att råkas! Man blev ju ganska (läs; väldigt) imponerad av din bussamling i ladan ICQ/ag
Jag åkte direkt hem och slipade och målade på ett par fälgar och däck ska krängas på idag, så förhoppningsvis står bilen på marken redan ikväll.

25

finns 2-3 gratis i mitt garage , kan tas till sala , kan kolla skick efter jobbet ICQ/ad