Säljer helt ny sätesklädsel och ny stoppning från TMI, färgen är Bright Red och passar Typ1 65-67 med låg rygg.
3000kr för klädseln(stolar och baksäte) och 1000kr för stoppning (2 stolar)
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Delar säljes » TMI klädsel och stoppning
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Säljer helt ny sätesklädsel och ny stoppning från TMI, färgen är Bright Red och passar Typ1 65-67 med låg rygg.
3000kr för klädseln(stolar och baksäte) och 1000kr för stoppning (2 stolar)
Du har inte dörrsidor också?
Du har inte dörrsidor också?
Dom har jag
Sandstrom skrev:Du har inte dörrsidor också?
Dom har jag
Vad vill du ha för allt?
Olzzon skrev:Sandstrom skrev:Du har inte dörrsidor också?
Dom har jag
Vad vill du ha för allt?
4500kr för allt?
Sandstrom skrev:Olzzon skrev:Dom har jag
Vad vill du ha för allt?
4500kr för allt?
Okej, ska fundera lite. Vart finns grejerna? Är stoppningen komplett, alltså både rygg och dyna?
Olzzon skrev:Sandstrom skrev:Vad vill du ha för allt?
4500kr för allt?
Okej, ska fundera lite. Vart finns grejerna? Är stoppningen komplett, alltså både rygg och dyna?
I Furuvik en bit utanför Gävle, ska till Katrineholm om två helger så det kan tas med dit eller lämnas på vägen om det passar bättre än att hämta här. Annars kan jag skicka det med.
Japp stoppningen är för både sitt och ryggdyna
Sandstrom skrev:Olzzon skrev:4500kr för allt?
I Furuvik en bit utanför Gävle, ska till Katrineholm om två helger så det kan tas med dit eller lämnas på vägen om det passar bättre än att hämta här. Annars kan jag skicka det med.
Nja, det är lite åt fel håll, jag bor i Sundsvall!
Men har du några bilder du skulle kunna skicka till mig på PM? På stoppning och klädsel. Är grejerna ny förresten, dörrsidorna förstår jag är gamla men resten? 
Sandstrom skrev:Olzzon skrev:4500kr för allt?
Men har du några bilder du skulle kunna skicka till mig på PM? På stoppning och klädsel. Är grejerna ny förresten, dörrsidorna förstår jag är gamla men resten? 
Olzzon skrev:Sandstrom skrev:Okej, ska fundera lite. Vart finns grejerna? Är stoppningen komplett, alltså både rygg och dyna?
![]()
Rackarns hade kunnat löst frakt dit nu i helgen..
Allt förutom dörrsidorna är nytt i kartong
Reserverat! 
Hej finns grejerna kvar?
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Delar säljes » TMI klädsel och stoppning
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.