Hej!
Söker ett ( VW chassi) helst som är kortad 273mm från orginal och ska vara äldre än 1968.
Går även bra med en original orörd platta men ska vara rullande och (Rostfri).
Ska ha regpapper.
MVH
Jonas Grönis
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Delar köpes » Söker ett ( VW chassi) som är kortad 273mm från original
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Hej!
Söker ett ( VW chassi) helst som är kortad 273mm från orginal och ska vara äldre än 1968.
Går även bra med en original orörd platta men ska vara rullande och (Rostfri).
Ska ha regpapper.
MVH
Jonas Grönis
Jag ha en okortad 66:a platta, komplett med framvagn, swing-växellåda och bakaxel. Står och är rullbar. Saknar styrsnäcka och styrarmar tror jag.
5-bultade bromsar runtom. Minns inte om det sitter bromsköldar men jag antar det. Finns utanför Hallsberg.
Jag ha en okortad 66:a platta, komplett med framvagn, swing-växellåda och bakaxel. Står och är rullbar. Saknar styrsnäcka och styrarmar tror jag.
5-bultade bromsar runtom. Minns inte om det sitter bromsköldar men jag antar det. Finns utanför Hallsberg.
Hej
Kan du skicka dit nr så ringer jag dig imorgon. Skicka ett pm
Med vänlig hälsning,
Jonas
Jag köper den av dig 
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Delar köpes » Söker ett ( VW chassi) som är kortad 273mm från original
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.