Behöver bärarmar, spindlar, bromsar, till 64-67 splitbuss, någon som har?
Eventuellt en komplett framvagn.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Delar köpes » Bärarmar, spindlar, bromsar till splitbuss
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Behöver bärarmar, spindlar, bromsar, till 64-67 splitbuss, någon som har?
Eventuellt en komplett framvagn.
Lyfter den här med förhoppning om att det är någon där ute som behöver rensa ut lite i bra-och-ha-högen... 
Hårdvaluta med sena split framvagnar, sitter väl rätt många såna på diverse bay bussar i vårt avlånga land. Kan tyvärr inte hjälpa dig men lovar att hålla lite utkik, lycka till...
/Foppa
Men va fan, kan inte dom där bäjbussfolkena hålla sig till nya grejer och låta oss splittnördar ha antikviteterna för oss själva... 
Men va fan, kan inte dom där bäjbussfolkena hålla sig till nya grejer och låta oss splittnördar ha antikviteterna för oss själva...
och just när jag nästan funderade att sälja av min late splitt framvagn... näää sätter den nog på någon bäj...
och att skicka den skulle blivit alldeles för dyrt hur som. 
Löf skrev:Men va fan, kan inte dom där bäjbussfolkena hålla sig till nya grejer och låta oss splittnördar ha antikviteterna för oss själva...
och just när jag nästan funderade att sälja av min late splitt framvagn... näää sätter den nog på någon bäj...
![]()
och att skicka den skulle blivit alldeles för dyrt hur som.
Jamenprecis, du har ju en Bäjdoor och sätta den på 
Nä, det är väl kanske lite väl långt bort, blir nog en rätt så dyr frakt.
Skam den som ger sig!
Byter cash mot framvagnsstål.
Lyfter den här i hopp om att någon har sommarstädat förrådet/garaget/sommarstugan/ladan/... och hittat framvagnsdelar som ligger i vägen 
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Delar köpes » Bärarmar, spindlar, bromsar till splitbuss
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.