1

Jag söker efter en fläkt till mitt projekt och har bestämt mig för att en defrosterfläkt från en baywindow blir bäst. Det är alltså modellen som sitter i motorrummet på sena bays och har två utblås, en till vardera värmekammare.

Kontakt här i tråden eller via e-post/PM eller nollsjutresex123571. Självklart står jag för frakten om den behöver skickas.

Mvh Kee

Grinder and paint, makes me the welder I ain't

2

Den som användes i 411 var något liknande.

3

Förvisso vet jag var det står en 411, en vit, eller var det stod en för tiotalet år sen, hade nästan glömt bort den men blev påmind om den nu. Kanske skulle ta en sväng i sommar och kolla om den står kvar? Stod iaf inomhus torrt och säkert. Balla bilar, men kanske lite svårt att hitta delar som är annat än rena slitagedelar?

Men dessa bilar torde vara så ovanliga att det går minst ett dussin böjrutebussar med fläkten för varje 411.  Men tack för tipset ändå, förhoppningsvis har det redan löst sig. Ytterst tacksam för alla som orkar läsa köpesannonser, jag ska börja hålla koll också, man har ju en och annan del på lager som säkert kan komma någon annan bättre till gagn. ICQ/ay

Grinder and paint, makes me the welder I ain't

4

Jag har en sån fläkt
0708852202

5

Även jag har en sådan fläkt liggandes om det inte har löst sig.

NewfieldVW
1972 Bay buss