1

Idag är det 10 år sedan entusiasten, inspiratören och min gode vän Sven-Olof Brorsson hastigt och oväntat lämnade oss.
RIP SOB

Post's attachments

brorsson4.jpg, 22.01 kb, 293 x 197
brorsson4.jpg 22.01 kb, 5 downloads since 2019-03-10 

"Sex can lead to nasty things like herpes, gonorrhea, and something called relationships.. Booyakasha!"
Ali G

2

Sitter i soffan och sänder en tanke om att diskutioner om VW och livet vi hann med att ha, RIP Sven Olov.

3

Ja, det var verkligen oväntat och sorgligt. Tror jag har en del bilder kvar från något av vintereventen här i Norrköping. På något minneskort, någonstans...

Har en "sommarblå" [original VW-kulör] 1303S -73.
Lite före/efter-bilder finns på Garaget och min projekttråd är här på Boxerville

4

RIP SOB

5

Stefan F skrev:

Ja, det var verkligen oväntat och sorgligt. Tror jag har en del bilder kvar från något av vintereventen här i Norrköping. På något minneskort, någonstans...

Kolla gärna. I år var även det 10 år sedan vi hade det sista seminariet. Kan vara bra att samla ihop för senare tillfällen.

"Sex can lead to nasty things like herpes, gonorrhea, and something called relationships.. Booyakasha!"
Ali G

6

Japp, ska kolla!

Har en "sommarblå" [original VW-kulör] 1303S -73.
Lite före/efter-bilder finns på Garaget och min projekttråd är här på Boxerville