Fått upp ångan nu
Ja, bara för att inte kunna vara i garaget på tre helger, men sen ska jag påt igen. 
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Projekt » Barndoor 1951 HoodRide
Sidor Föregående 1 … 28 29 30 31 32 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fått upp ångan nu
Ja, bara för att inte kunna vara i garaget på tre helger, men sen ska jag påt igen. 
kul att se framstegen. gillar ditt bygge skarpt 
Blir riktigt fint dedär!
Sjukt hård bil 
Tack Victor och David! 
Fina framsteg, nu var det ett tag sedan man såg den live, får ta en titt när jag
kommer med NOS listerna till dig........
God Jul på er alla där ute, i stugor, slott, lägenheter, tält, garage och andra tillhåll.
Tar ett och annat kliv framåt med bussen och planerar arbete i mellandagarna. Ibland blir man nöjd med arbetsinsatsen och andra gånger mindre nöjd men det hör till, man får inte vara för petig om man ska bli klar någon gång.
Tack Fidde för den tidiga julklappen, härliga gamla tyska tätningslister så nära original att man ryser.

när jag såg denna bilden tänkte jag först.. fanken vad kaross sidan är krokig.. sen fattade jag att listen ju faktiskt sitter i dörren...
roligt att se mer bilder!! 
Haha! Du har inte fel Michael, den är krokig lite här och där, den bussen. 
Ser fram emot en tur i sommar Thomas, härligt att se 
Tack Mikael! 
Inspirerande 
Kul att man kan bidra med nått till det här super najsa projektet 
Riktigt bra jobbat! 
Förvisso verkar dina lamphållare vara lite dåliga och kräver en del jobb, så då kan du ju fritt göra om bakstyckena så de kan ha en tvåpolig lampa.
Men på mina vagnar så gjorde jag en egen fästbygel där jag monterade en lamphållare för tvåpolig lampa, således så gör man ju ingen åverkan på originalet.
Snyggt jobbat Thomas!
Gott Nytt år till dig med!
Nu rullar det på, härligt, go go go 
Finns färdiga kitt att köpa för att få blinkers i bakljusen. Jag gjorde en egen koppling då jag försedde min BD med drag och ändå var tvungen att koppla in relä för blinkers i drag kontakten

Gilla!!!

Jäklar vad du ligger i nu Thomas.
Bra jobbat.
Jag tycker faktiskt inte du ska svetsa i bakruta. 
Jäklar vad du ligger i nu Thomas.
![]()
Bra jobbat.
Jag tycker faktiskt inte du ska svetsa i bakruta.
Tack! Jag får väl fundera över om det är en bra ide’ eller inte med en bubbla splittruta. Vill ju att den ser gammal ut. 
Hjulhusen svetsade och golvet förberett för svetsning, nästa år. Har börjat fundera på trafiksäkerheten med pilar och små bakljus. Tanken är att försöka få till bakljus med integrerad blinkers och bromsljus. Gott nytt år!
![]()
Snyggt jobbat! Blir bra det där! 
Sidor Föregående 1 … 28 29 30 31 32 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Projekt » Barndoor 1951 HoodRide
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.