GB skrev:GustaF, jo jag lär väl börja med att lyfta av karossen och kolla igenom vad som är gjort och att allt är ok sen får vi se hur lusten artar sig.
Ja nu har karossen åkt av och har fått kämpa med lusten att fortsätta... karosslisten visste jag att den var lite massakrerad så den var planerad att bytas men sen var det en uppsjö av mer grejer som inte var gjort, inte satt fast osv på plattan, karossen har lite gamla lagningar som har mer att önska men vet inte om det är nån idé att börja rota i det då det inte kommer synas sen, MEN värme hade jag dock velat haft och det verkar avkapat och igensatt, får rådfråga Typ3 killarna i garaget sen hur fasiken allt funkar där
Men nu när jag spritt ut mig i garaget utanför mitt bås lär jag i alla fall få ihop den så jag kan rulla tillbaka den, karosslist ditsatt, börjat dra fast låda och börjat med koppling och växellänkage, plockat bort styrsnäcka och styrstag osv. osv. även beställt grejer av både Gustaf och Classic så lite hopp börjar sås för att kunna få ihop den så pass att man kan sätta tillbaka karossen i alla fall inom en inte allt för lång framtid