1

Skiljer det något i utformningen mellan pinnbultarna till hjulen fram och bak förutom längden?

Jag ska montera alufälgar och behöver byta till längre pinnbult men vill inte köpa fel.

Original (Eller de som sitter på nu) är något för korta

Jag har googlar mig fram till att det sitter bak är kortare än fram och att de från fram passar bak.
Men sen vet man aldrig om det man hittar med Google stämmer heller.

2

Jag använder de främre pinbultarna bak, och köpte längre pinbultar att sätta fram. De längre jag köpte fick kapas till för att inte bli för långa, men i slutändan blev det riktigt bra ICQ/ab

NewfieldVW
1972 Bay buss

3

Låter bra.
Jag köpte nya längre runtom så får se om jag hur jag gör.
Har i alla fall  extra om det nu skulle visa sig att frambultarna blir för korta att ha där bak, eller om någon blir skadad.

4

Niklas_j skrev:

Låter bra.
Jag köpte nya längre runtom så får se om jag hur jag gör.
Har i alla fall  extra om det nu skulle visa sig att frambultarna blir för korta att ha där bak, eller om någon blir skadad.

Annars köper jag dom 10 som blir över om de i fram duger, jag ska göra samma procedur nämligen.

5

Hade du varit snabbare hade du fått som mot portot. Tror dock att jag slängde dom när jag monterade de nya.

6

Niklas_j skrev:

Hade du varit snabbare hade du fått som mot portot. Tror dock att jag slängde dom när jag monterade de nya.

Ok synd Default/hmm