Är det någon som kan identifiera denna campinginredning? Skåpen, högtalarhyllan. Jag kan inte hitta några stämplar, eller liknande som anger vem som tillverkat denna campinginredning. Passformen är bra och det är inget hemmasnickeri. Notera också träramarna runt sidorutorna som håller fast "isolerrutor" av plast bakom de ordinarie sidorutorna. Vore tacksam om någon kan säga något om detta.
Hej
Garanterat hemmagjord, men av en person med tillgång till rätt material och riktiga maskiner.
Min första tanke var densamma, men när jag började demontera allt så fick jag mer och mer intrycket av att det måste vara gjort av någon som gjort flera exemplar. Tex så finns det under golvet vilket man tillverkat i tre delar isolering i formpressad cellplast.. + allt detaljarbete. Jag har själv arbetat med snickeri en gång i tiden.. så om det är någon som gjort det själv så måste det i så fall varit gjort av någon erfaren finsnickare med tillgång till rätt maskiner + någon annan inredning att mäta på + mkt tid.
Finns ingen märkning insida/undersida ?
Liknar lite reimo inredning om man kikar på beslag etc.
Fast dom plastdetaljerna kanske är typ universal.
VW Typ 1 Cab 1965,VW Typ2 1970
VW Typ 2 1967
Jag funderade också på Reimo, men funderar också på ifall det kan vara båtbyggare som tillverkat inredningen som bisyssla? Den enda märkning jag kan hitta är på en av laminatskivorna till golvet, som anger att den är tillverkad i Sverige. Jag har för övrigt satt ut inredningen på Tradera nu. https://www.tradera.com/item/340940/331 … 25-vw-buss