Frun ville definitivt INTE ha rosa sa hon.
*1962:a typ1 turkos soltakare, fruns
*1962:a typ2 11 fönsters projekt
*1973:a VW 181
*1979:a typ2 pickup
*1979:a Porsche 924 N.A.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Babbel / offtopic » VWHD T-shirt
Frun ville definitivt INTE ha rosa sa hon.
Jag var ner till tryckarn idag och skulle kolla upp färger på T-shirts och om det var nån ställkostnad för byte av färg. (Vit färg på vit t-shirt) syns jävligt dåligt.
Men han var ute på ett ärende. Så jag får kolla upp det så snart jag kan.
Ska vi köra på den sista tyska varianten som vår gode EASOS knåpade ihop??? 
Kalle: Rosa T-shirt kommer aldrig att bli nåt alternativ. Så din fru kan sova lungt... 
tja jag håller på "das deutsche modell" om vi gör dom gråa e dom mellan vitt o svart
men det e ju mjäkigt.. svart e bra.. om tryckaren slänger inn några linnen borde inte sabba takten?? tror iofs inte min hustru passar så bra i det..
, och det gör inte jag heller..
tja jag håller på "das deutsche modell" om vi gör dom gråa e dom mellan vitt o svart
![]()
men det e ju mjäkigt.. svart e bra.. om tryckaren slänger inn några linnen borde inte sabba takten?? tror iofs inte min hustru passar så bra i det.., och det gör inte jag heller..
Om detta slår väl ut så kan man väl göra en sommar kollektion till våren oxo... 
jag vill ha en M. Brunt skulle vara snyggt.
jag är också intresserad av tischa, beställer när modellen är fastslagen.
tja jag har ju sagt vita från början... så sommar kollektione låter bra.. men skall vi försöka sy ihop säcken nu..
vilka färger kan tryckaren tänka sig.. på T-schirt?? det tar Roadkill reda på!!
och vilken färg skall trycket ha ?
och e vi överens om sista designen??
som innan kan någon fixa en röstnings tråd??kanske vet inte hur man lägger upp sådant men brukar finnas då och då på forum för frågestälningar..
sen beställningar.. ?? skall det göras genom PM?? till Roadkill????? eller hur gör vi?? ja jag e frågvis..
Har vi fått någon respons på om det e okey med Boxerville logga på rygg??
over and out måste göra lite nytta nu..
Angående OK från Boxerville bör initiativtagaren ta kontakt med Goopher om det.
Sedan när det gäller tjejmodell så vore ju som sagt linne eller en tjej t-shirt som brukar vara slankare en bra idé. Kanske i rött eller liknande. Inte rosa tycker jag o frun för det är en så stereotypisk, hej jag är tjej och tycker om att suga på klubber, färg 
Nu har vi fått ett godkännande av Goopher att använda Boxerville loggan på T-shirten...
Tyvärr så har jag inte hunnit förbi tryckarn idag.
Ska kolla om han har lite slimmade T-shirt till "hönsen" som j:son så fint uttryckte det!!!! 
Jag kan fixa filen runt nästa vecka.. alltså så den är i eps.
Tar någon timma men är fullbokad hela helgen tyvärr... kanske på Söndag kväll.
Men bara vi är ense om designen... !?
Inte för att vara snål eller nått men finns det chans att man blir sponsrad med en tischa ?
Man har ju lagt ner några timmar 
Mvh/
Andreas

Nu har jag varit och snackat med "våran" tryckare.
Och följande råder: Det finns tjej T-shirt till våra älskade flickvänner,hustrur, älskarinnor, och allt vad dom kallas
Bruna T-shirts kan beställas hem (inget han har på lager) KAN bli en liten prisjustering eftersom det är en annan levenrantör. Besked om det på måndag.
Sen måste vi enas om vilken färg vi ska på trycket. Vitt eller beige?? (Kostar en del att tvätta och lägga på ny film)
Personligen så föredrar jag det "Tyska" sista alternativet på brun T-shirt med vitt tryck.
Men demokrati råder väl här??? Så vad vill ni ha?? 
rösta!!
Ein braunes t-schirt mit weisen druck ! ( brun T-shirt med vitt tryck)
1 Roadkill
2 michaelth
rösta!!
Ein braunes t-schirt mit weisen druck ! ( brun T-shirt med vitt tryck)
1 Roadkill
2 michaelth
3 kalle
Lätt brun.
Med beige tryck.
Brun med beige text(skulle det inte vara snyggt med "lettering"-text,sådan text som pinstripingartister brukar använda?)
En av mina favorithoodisar. Brun med beige text.
Jag röstar också på det sista "tyska"trycket.brun med vitt eller beige tryck.
Skulle kunna tänka mig en medium brun med beige tryck 
Brun med beige tryck se grymt snygg ut. Klass på tröjan.
Hmm nu blev jag sugen på att göra om designen ju... med lite mer lull lull 

u are the man!! don`t ask just do it!!!
om du sparar designen (vilket du givetvis gör) så får vi "duktiga" välja vilken som e "bäst"
Jag ska också ha en storlek M ...brunt med vit eller beige tryck!!! 
Varför inte VWHD i ett Malteserkors istället för en cirkel?
..eller en dödskalle... eller verkligen inte!!..i sådant fall vill jag inte ha någon T schirt.. utan trycker den själv hemma.. så mycket kan jag om silkskreen tryck får väll leta reda på mina ramar och gummi rakel..
Boxerville » Babbel / offtopic » VWHD T-shirt
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.