1

Någon som har bra tips på hur man kan få en bil utan motor till England? Det blir lätt väldigt dyrt ...

2

Gör som bröderna Svanberg då dom bärgade från en ö. En flotte och utombordare. Flygbiljett hem har du råd med efter affären
.. ICQ/ad

Sanningen kan göra ont men det gör även ett slagskott med puck rakt på pungen.

3

Kanske det ... ICQ/ad men nu är det köparens ansvar med frakt, kanske ska föreslå det. För övrigt har jag inte mycket pengar kvar efter affären är klar - om det nu blir någon. Men ganska mycket fräna delar kvar hemma på garagegolvet. Ingen svensk som vill köpa en ganska tom '51a split som är fin och står på en platta med en finfin framvagn? STÖLDBILLIGT!!

4

Jag vill! ICQ/ab

5

Och nu vaknade Sverige. Har inte fått så många mejl från Svedala på den här bilen det senaste halvåret som sista halvtimmen ...

6

Akta dig lite för England just nu. Kommer otroligt mycket blåsningar därifrån just nu. Och just annonser från blocket. Ganska lätt att genomskåda iofs men kanske inte för den ovane säljaren. Sorry för offtopic

a rainy day in the bus is better than a good day in the office
63 splitbuss 74 bay/porsche dh

7

Tack för tipset! Men den här killen har svarat på en annons jag har på ett engelskt, väl beprövat, forum så jag håller tummarna. Dessutom verkar han väldigt angelägen och jag öppnar inte garageporten förrän pengarna är på kontot. ICQ/ab

8

stefan g skrev:

Och nu vaknade Sverige. Har inte fått så många mejl från Svedala på den här bilen det senaste halvåret som sista halvtimmen ...

Blir så om använder rätt forum Default/lol

______\,,,/__________________\,,,/__________________\,,,/________
´´´´´´/""\´´´´´´´´´´´´´´´´´´´/""\ ´´´´´´´´´´´´ ´´´´´/""\ ´´´´´´´
Typ 1 -51 Rod [o\!/o]  Typ 1 -65 Slammed _(o\!/o)_
Ruff Time Monster Truck Youtube
Ruff Time Monster Truck Homepage

9

Johan W skrev:
stefan g skrev:

Eller skriver "STÖLDBILLIGT!" som i inlägget ovan.  ICQ/ag

10

Johan W skrev:
stefan g skrev:

Bilen har ju visserligen legat här på forumet ett halvår till salu.

Sanningen kan göra ont men det gör även ett slagskott med puck rakt på pungen.

11

jaha, kan man inte få veta vad stöldbilligt är och se en bild på bilen... inte för jag har plats för en bil till, men kan vara roligt att veta...

*  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *
Vw typ1 Oval 1957, Ghia 1960
VW typ1 1951 split (såld)

12

Akta dig lite för England just nu. Kommer otroligt mycket blåsningar därifrån just nu. Och just annonser från blocket. Ganska lätt att genomskåda iofs men kanske inte för den ovane säljaren. Sorry för offtopic

a rainy day in the bus is better than a good day in the office
63 splitbuss 74 bay/porsche dh

13

Här är bilen i fråga http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=2423

Och tack för alla varningar om blåsning! Men jag har själv aldrig skickat något utan att vara säker på att ha pengarna på kontot innan jag skickar. Och stöldbilligt är 65 000:- så då vet alla. Men då är många dyra bitar bortplockade. Men man får en bra utgångsläge för att göra räser eller något annat icke original men blankt (som kanske inte alla här gillar och min nästa bil inte är ... ) vad tusan. En rostfri split på renoverad platta!