Hö framdörr och främre ventilationsrutor (hö och vä) i krom till en baybuss köpes.
/Ronald
Noll76-8340624
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Delar köpes » Dörr och ventilationsrutor bay
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Hö framdörr och främre ventilationsrutor (hö och vä) i krom till en baybuss köpes.
/Ronald
Noll76-8340624
Jag har rätt många dörrar i varierande skick och årsmodell stående. Det skiljer på gångjärn, dörrstopp, pressning i botten av dörren och låsknoppens placering har jag för mig. Till vilken årsmodell söker du, och vilket skick söker du?
Kromade ventilationsrutor lyser med sin frånvaro även i mitt garage :-)
/Janne
Ventilationsrutor finns nästan inte jag har gett upp. Antingen är dom dåliga eller jätte dyrt eller både ock.
Angående ventilationsrutorna: Den känslan får jag också, helt omöjligt att hitta ngt, antingen dåliga eller svindyra...
Bayen är en tidig 72:a, dvs "övergångsmodellen". Gångjärnen på dörren är de smala. Låsknappens placering vet jag inte riktigt men kan jag kolla upp under veckan. Letar efter en dörr som är så rostfri som möjligt, dvs ytlig rost inga problem men helst inga rosthål.
/Ronald
Jag ser nu att du är från västerås. Jag bor i Eskilstuna så det bästa vore nog om du kom över och kollade på dörrarna jag har på lager. Jag tror att jag har rätt dörar för dig. Låsknappen behöver du inte kolla, det är bara första årsmodellen som har dem och de är jätteovanliga jämfört med de senare.
Det bästa är väl att komma över i helgen när det är ljust ute. Slå mig en pling på 073-7656018 om det är intressant. Jag har dörrar i varierande skick från rostiga till fina.
Kromade rutor kunde i alla fall tidigare köpas från Alan H Schofield i England. I stort sett lika dyrt som att handla risiga begagnade. Tänk på att det sklijer lite på rutlister mm. så att du får komplettera lite. Allt fanns tidigare på hemsidan. Även VW Heritage hade delarna tidigare, men de brukar vara lite dyrare.
/Janne
Hej Janne!
Tack för svaret! Hör av mig till dig på mobil.
/Ronald
Hej Janne!
Tack för svaret! Hör av mig till dig på mobil.
/Ronald
Jag ska nog ha lite delar till ventrutor liggandes om de är intressant?
Jag har en vänster dörr med ventilatonsruta. I bra skick.
Martin A
@Martin A: Du har PM.
Hej!
Har fått ihop allt som jag behöver. Tack Martin och Janne!
/Ronald
Hej!
Har fått ihop allt som jag behöver. Tack Martin och Janne!
/Ronald
Tack för ett trevligt besök. Man kanske kan komma förbi och titta på bussen vid tillfälle framöver?
/Janne
Absolut, du är så välkommen!
/Ronald
Absolut, du är så välkommen!
/Ronald
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Delar köpes » Dörr och ventilationsrutor bay
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.