oj i morgon redan var vi inte där o åt nyss? får se om jag hinner smita ifrån lite
Tack för den.Haha
Det var inte din kärra det är det sista på dragstern inför helgen
Men fan!
Jag lyckades missa att det var tisdag igen.
Det får bli nästa gång.
Sunny 1303LS -74
Rusty 1303S -73
Fodervärd VWHK:s buss
på tisdag är det redan dags igen hälsokost träff på Macdonalds i häggvik från ca 18.00
Strålande, jag kommer 
Jag kommer. 
Sunny 1303LS -74
Rusty 1303S -73
Jag ska försöka ta mig förbi, tyvärr inte i nedan åk denna gång. På rull igen sedan hösten -95. Första turen tog mig hela vägen ut till trottoaren
har lite fix kvar men går allt väl så är den i trafik igen till nästa vecka. Men, om man dyker upp i en VW med öppen taklucka, räknas det som luftkylt?
absolut
Kommer jag mä.
Karmann Ghia 143 / 1962
T5 California
You're Never a loser until you quit trying.
Det blir finväder i morgon o vi har plötsligt en massa hamburgare o potatis sallad som ska ätas upp så har ni inget att göra på eftermiddagen ca 14 så är ni välkomna förbi verkstaden 
I morgon är det dags igen för fika kväll på donken i Häggvik väl mött 
jajamensan! tänkte försöka ta mig dit. 
Jag kommer.
Sunny 1303LS -74
Rusty 1303S -73
Jag kommer också 
Karmann Ghia 143 / 1962
T5 California
166 2018-10-29 10:48:45 Senaste redigerad av Grönis (2018-10-29 10:51:10)
Är det dags i morgon igen ?
Karmann Ghia 143 / 1962
T5 California
Snygga bilder,Grönis!
Ja det är dags igen i morgon väl mött 
Snygga bilder,Grönis!
Ja jag tänkte liva upp tråden med lite vintage bilder 
Karmann Ghia 143 / 1962
T5 California
Snygga bilder. Jag försöker hinna dit. Har en 52:a som ska hämtas upp i ett garage inne i stan vid 5-snåret som kan ställa till en del trafikkaos. Hinner jag inte till Mc Donalds kan ni höra om det på trafikradion.
Sunny 1303LS -74
Rusty 1303S -73
Du tar väl 52an direkt till Mc Donalds
Snygga bilder. Jag försöker hinna dit. Har en 52:a som ska hämtas upp i ett garage inne i stan vid 5-snåret som kan ställa till en del trafikkaos. Hinner jag inte till Mc Donalds kan ni höra om det på trafikradion.
Karmann Ghia 143 / 1962
T5 California
Försöker komma jag med.
Självklart om jag hinner.
Du tar väl 52an direkt till Mc Donalds
nisslars skrev:Snygga bilder. Jag försöker hinna dit. Har en 52:a som ska hämtas upp i ett garage inne i stan vid 5-snåret som kan ställa till en del trafikkaos. Hinner jag inte till Mc Donalds kan ni höra om det på trafikradion.
Sunny 1303LS -74
Rusty 1303S -73
hej då var det strax dax för årets sista fika med gänget nu på tisdag (då juldagen 25 dec är på en tisdag o alla är upptagna med julklapparna) så kom förbi o snacka om året som gick o vad som komma skall 
Jag kommer. 
Sunny 1303LS -74
Rusty 1303S -73