Perfekt stuk!!
Fantastiskt jobb,grattis till en lyckad buss!
late,
in love,
and a little drunk..
Otroligt.. önskar att man kunde göra en sån uppdatering av sin egen projekt tråd nångång 
grymt fin skulle passa perfekt som dragbil till min formula vee
kommer över och hämtar under hösten:-)
-54 T1
Jag är verkligen imponerad av dina byggen, fort går det också !
Bra jobbat !
Du är fantastisk Nilzon !!
borboscustoms.se
Under den halvminut det tog att bara sitta och njuta och bläddra igenom alla bilder och häpnas över det gedigna arbetet kom jag att tänka på ett begrepp: "plåt-porr", det här är ren plåtporr! Sen tycker jag kommentaren "du är fan inte människa" (med en stor dos av beundrande ironi) var en av de mest slående, så välbyggda bussar på så kort tid, visst att det tog längre än halvminuten, men det är ändå i ett rasande tempo jämfört med "normalt". Hatten av Nilzon!
Kan man lämna in karossrenoveringar hos dig? 
33 2011-08-18 19:27:41 Senaste redigerad av Michos Miche (2011-08-18 19:29:08)
Ascoolt bygge!
Får vi se en replika av Shelldubbelhytten nu också när du ändå fick en på köpet? 

Tack för alla trevliga kommentarer!
Måste ta lite fler bilder vid tillfälle.
woffe: Jodå, vi kommer tre bilar härifrån till BRC
nizekustoms: Lämmsaken är hämtad för över en månad sedan, så den blir det att kika lite närmare på snart.
Emil: Den blir inte till salu i första taget, jag lägger lite för mycket kärlek på dom för att kunna sälja
Kee: Tyvärr inga karossrenoveringar men en och annan lackering kan jag tänka mig.
Michos Miche: Haha, varför inte...men det står några andra bussar före i kön 
Grymt!
Satan!
Vilket kanonjobb! 
Jag kan bara hålla med alla andra, en helskön buss Nilzon
ser redan fram emot nästa projekt 
Och till sommaren ska jag åka vwbuss
Det är säkert 
Klockrent ! Mycket bra snickrat ! 

Perfekt! Helrätt färg på en panel, patina, snyggt stuk me loggorna, låååg, grymma fälgar! Den perfekta bruks'isen!
(Fast du skulle ha slipat ner 'S'et i Shell loggan lite mer än de andra bokstäverna...
)
Och haft ett c framför h och ett n efter 
Frän!klockren sänkning,kan du ta ett foto på sätet,det skulle vara intressant att se hur det
ser ut med hjulhus höjningen,är inne på något liknande med min nya buss 
Applåder även från KdF-fronten.
Fantastiskt målmedvetet och kraftfullt agerande!!!
Faan, man blir ju faktiskt inspirerad... jag tror att jag skall gå ut och sätta mig på parkeringen 
Imponerande tempo! Och vilket resultat! Lyfter på hatten och bugar och bockar
Instagram: Luftkyld
I garaget:
Porsche 356C - inte helt original
RPB GT - liten och tuff
riktigt frän, gillar höjden 
Coool!

Kioskvältare 
............................................................................................
Här kommer lite fler bilder...
Dax för rostskydd av balkar och hålrum

nice.. hur tätar dörren vid "tubbningen" ??
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=2062 typ2 bay -73 RHD camping "Bay-Be Blue" bussen byggs i version 1..
http://boxerville.se/forum/viewtopic.ph … 73#p204073 latebayEh wannabesplit Dh.vilande tråd
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=2058 typ1 oval-56 "Maximiliam" vilande tråd.:-(
Stenhård!