Hej!
Undrar om någon har eller vet om någon som har en cab donator?
Söker efter plåten vid bakre fönsterveven vänster sida..
Vad jag förstått så skiljer sig den inget märkvärdigt mellan årsmodellerna.
Bifogar bilder på vad jag menar
Söker även b-stolpe vänster sida,
cab eller sedan 60-66?
Hej Fredde!
Har du börjat på din bil?
Här finns en i usa men den ser inte riktigt ut som din, eller som bilderna. Den är till en tidig, 64.
Hej Fredde!
Har du börjat på din bil?
Här finns en i usa men den ser inte riktigt ut som din, eller som bilderna. Den är till en tidig, 64.
Nä den står fortfarande på verkstaden, väntar på att dom ska sätta igång, blir dock nog inte förrän efter nyår tyvärr, han hade någon annan bil före.
Hoppas jag kan köra nästa säsong iaf.
Men tänkte att när jag ändå har den inne skall dom få fixa några mer grejer, så försöker ragga lite delar.
Hhmm tack för länken, nu blir jag konfunderad, trodde den plåten var samma över åren, får kolla upp mer exakt vilken jag har och vilka årsmodeller som är lika..
tack ”yogi”
framsteg med dina bilar?
Lite har väl hänt men inte mycket. Jag har iallafall varit i garaget. Bara det är ett framsteg.
Kan tänka mig att det ändrades med 65 karossen. Det är ju mycket som ändrades mellan 64 och 65. Skall se om jag kan vara lite detektiv.
Lite har väl hänt men inte mycket. Jag har iallafall varit i garaget. Bara det är ett framsteg.
Kan tänka mig att det ändrades med 65 karossen. Det är ju mycket som ändrades mellan 64 och 65. Skall se om jag kan vara lite detektiv.