Bakre US-stötfångare i hyfsat skick. Ett horn är fint, resten bruksskick. Har även själva bladet fram med utan horn o båge.
Pris för bägge: 900:-
Skickas helst inte men kan sändas norrrut med hemvändande Bad Camberg-resenärer.

Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Delar säljes » Us-kofångare bubbla
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Bakre US-stötfångare i hyfsat skick. Ett horn är fint, resten bruksskick. Har även själva bladet fram med utan horn o båge.
Pris för bägge: 900:-
Skickas helst inte men kan sändas norrrut med hemvändande Bad Camberg-resenärer.

Jag köper dom om du kan hålla dom till Vänersborgsträffen? Eller om du har nån som åker förbi Uppsala? Pengar nu eller på plats?
Ps; inget eftermarknads skit, väl??
Jag kan hålla dem till vänersborg, inga problem. Inget eftermarknads skit. Det kan du vara lugn för.
Pengar tar jag gärna nu, så du inte "glömmer" bort att köra till Vänersborg!
PM på G
jag kan hämta dom i morgon hos dej om du vill det.
Tyvärr så är jag en man som håller benhårt på kösystem, så har JockeL U-a sagt att han tar dem, så är det det som gäller. Tyvärr.
Det skall man göra, ( då är vi två ) hoppar han så vet du var jag finns.
OT är du hemma mandag? 
Och henrik jag har ett sät US stötisar om det har interesse? kommer inte helt ihåg skicket, overfladerostiga men klart brukbare
Jag tror att jag är hemma måndag, men som du vet kan det bli snabba förändringar...vilket jag hoppas. 
ok tänker komme forbi, kommer tilbaks med info...
Skulle ja glömma åka till den trevligaste träffen? Knappast, ska va ett riktigt sjukfall då:) Skicka över ett kontonummer du så sätter ja in.
är kofångarna sålda?? 

dom på bilden är sålda, men Der är ett annat sät till salu hos Tomas.
hur får jag tag i han då?? pris?? 

900skr han är vist på "bussjakt" nu, men han ser det her senare..
ok,vet du om han ska till BR,classic är skicket som på dina bilder?? 

Jag ska åka till Kiruna i helgen. 10 dagars jobb väntar. 12 timmar per dag....o så regnar det där som tusan visst.
men rik blir man 
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Delar säljes » Us-kofångare bubbla
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.