Fortsatte med växellådan. Hjullager skulle bytas innan montering. Axlarna gick knappt att röra på heller, så vi drog av rören och bytte packningar, gjorde några egna som vi monterade. Sen gick drivaxlarna att röra på fint igen och vi kunde montera dom nya lagrena

lådan redo för montering, lyckades sätta damaskerna åt fel håll, fick lite hjärnsläpp

Sen fick den komma ner på 4 hjul, första gången sedan 1964 gissningsvis, åtminstone sedan den släpades ut i skogen på en släde dragen av hästar
Fick även golvet grundat.

Riktigt fin utsikt ut från garaget! Här kommer vi trivas bra

Började lite försiktigt med att grunda några plåt-rena bitar, inte så mycket att se men ett par bilder får jag väll klämma in så det ser ut som att det hänt någonting

Annars är det mest att försöka bo in mig i nya garaget. Ska fixa lite armaturer i taket, dom är redan uppskruvade men dom ska kopplas in, lite mer ström ska dras fram, lite hyllor, verktyg o.s.v. ska in.

Nästa steg blir nog att riva ner framvagnen, svetsa fast stag och få lite ny färg på den
.............Har en förkyld vw............... Nej vänta...................
|o\ /o|
Barndoor 1955 Mo & Domsjö AB |o\ /o|
Den ultimata verktygs/reservdels listan på resa