1 Senaste redigerad av Elias (2018-08-23 14:54:19)

Hej.
Jo, som rubriken lyder så behöver jag ett bay chassi ICQ/bw . Chassit som sitter på nu är genomrutten mestadels överallt, så jag tror att det enklaste egentligen är att få tag på ett helt chassi att plocka delar ifrån. Hjulaxlarna behöver inte finnas med, de har jag redan och är i hyffsat skick. Det som är viktigast att det är med är dock mittsektionen med längsgående balkar , samt tvärgående balkar. Chassit är genomruttet från främre domkraftfästena och bakåt, så det är väl mestadels den delen jag behöver, skulle dock vara bra om det fanns plåt sparad även 10 cm framför domkraftfästena. Sedan behövs i princip all plåt som sitter runt i motorrummet, såsom batterihyllor, balkar, balken under motorluckan och även helst hela ''böjen där chassinumret sitter på och delar av yttre plåten. Jag behöver även hela undre kanalen, som skjutdörrar glider i (viktigt att den är hyffsat rostfri)

Det var nog allt jag kom på än så länge. Det viktiga är dock att delarna ska finnas ganska nära antingen Stockholm eller Norrtälje. Chassit måste ej sitta ihop, utan kan vara kapat i några stora bitar.

Typ 2 - 74:a

2

Uppdaterat...

Typ 2 - 74:a