Jag börjar få liten lite bankande ljud från en (eller flera) drivknutar på bussen(typ1 irs).
Gjorde ett snabbfix nu ikväll, för att ta mig hem från Gotland, lyfte på damasken och tryckte in nytt fett. Har inte provkört ännu, men det lär inte bli sämre iaf 
Men jag måste ju ha en plan för att fixa det på riktigt.
Har för mig att jag sett ”heavy duty” drivknutar. Finns det? Och behöver jag det till min gamla buss? Org har ju typ2 irs större knutar än typ1.
Eller räcker det bra med nya, friska knutar? Var köper jag isf bra knutar?
Jag skulle kanske kunna montera större knutar på ytteränden? Jag har Porsche 944 stubbaxlar liggandes. På dom kan jag väl montera bayknutar? Vinner jag nått på det?
Nästa fråga gäller damasker. Finns det några i bra kvalitet att montera? Jag monterade nya(repro) för 5år sen, redan efter en säsong var dom torrspruckna och tråkiga...
Ghia 57
"If you can't fix it with a hammer, You've got an electrical problem"
