1 Senaste redigerad av =) (2018-07-18 15:05:40)

Skaffat vimla och om någon här ha tänkt skaffa det, säg till så värva vi varandra och får 10 kr rabatt på fakturorna.

Vimla är ett telefon abonnemang med jättebra priser, fria samtal/SMS och x antal GB bero på hur mycket du behöver  ICQ/bc

https://vimla.se/bestall

2

Samma täckning som Telia, eller?

Gubbjävel; dvs originalfantast

3 Senaste redigerad av =) (2018-07-18 16:40:19)

Kurtivan skrev:

Samma täckning som Telia, eller?

Telenor men titta du på nätkartan ha dom samma i stort sett.

Vet många här i norrland som använder det utan problem.
Jag ha dålig täckning fast jag har Halebop (Telias nät).

Mitt byts under augusti till vimla.
Gå ju alltid testa. Om det inte funka så är det ingen uppsägningstid.

Sen är det betydligt bättre månadskostnad än tex Halebop.

Om man vill bli värvad så skickar jag min länk som personen ska trycka på för gå billigare.
För varje gång bli det -10 kr på fakturan.
Om du lyckas skrapa ihop tillräckligt få du ju till slut 0 kr i månadskostnad ICQ/ab

Bifogade vimlas länk i första inlägget om man vill läsa på ICQ/bq

4

Hm, ha nyss bytt till Fello för Telia ändrade villkoren till det sämre för mitt abonnemang. Fello är också billigt och har samma täckning som Telia, men ger ingen bonus i den formen som du berättar att Vimla ger.
Har Telenor på min jobbtelefon och upplever inga bekymmer med täckning trots Norrland och inland ICQ/ab

Gubbjävel; dvs originalfantast

5

Kurtivan skrev:

Hm, ha nyss bytt till Fello för Telia ändrade villkoren till det sämre för mitt abonnemang. Fello är också billigt och har samma täckning som Telia, men ger ingen bonus i den formen som du berättar att Vimla ger.
Har Telenor på min jobbtelefon och upplever inga bekymmer med täckning trots Norrland och inland ICQ/ab

Kanske ska byta igen och båda vi få bättre?  ICQ/bq

+ vimla sparar surf i ett år.

Och nu få du rabatt på månadskostnaden i 3 månader + 20 GB surf gratis

6 Senaste redigerad av =) (2018-11-11 09:55:41)

Tjo grattis alla pappor på farsdag  ICQ/bq  ICQ/bp

Jag har nu haft vimla X antal månader och må säga det funkar utmärkt.

Bifogar bild på täckningen.
Den som är till vänster är Vimla och den till höger är Telia.
Som ni ser är inte täckningen just då på fullt men beror ju på var man är etc.

(Har ett telia kort som jag har jämfört med nu någon månad.)

Dom håller samma täckning och om det skulle skilja så skiljer det enbart lite lite grann som inte påverkas.

Månadskostnaden har inte blivit högre efter dessa månader eller så utan betalar 90 kr i månaden och har 2 gb surf och allt annat hur mycket jag vill.

OM man inte använder upp surfen så sparas den.

Rekommenderar starkt och om man inte gilla det så är det ingen bindningstid eller dylikt så du kan byta direkt tillbaka till gamla.

Om det är någon Som tänkt byta, hör av dig så värvar jag dig och vi båda får 10 kr mindre varje månad på månadskostnaden.

Min värvningslänk:
https://vimla.se/?201807131811472865

Om det fortsätter såhär så kommer då jag aldrig byta tillbaka till Halebop eller liknande.  ICQ/bp

Post's attachments

Attachment icon PhotoEditor_20181111_094255511.jpg 490.54 kb, 86 downloads since 2018-11-11 

7 Senaste redigerad av =) (2019-02-12 16:50:27)

Idag fyller dom 5 år så:
" Bjud på kalaspris till alla du känner!

Just nu är din tipslänk lite extra kalasig! Man fyller ju bara en gång. Så erbjudandet till alla som inte har Vimla är just nu lite extra bra (50% rabatt i 5 månader och 55 GB extrasurf!). Passa på att bjuda in kompisarna så får ni båda 10 kr rabatt på månadsavgiften. "

Tipslänk:

vimla.se/bestall/?201807131811472865

Byt till ett abonnemang som funkar minst lika bra som Tex Telias nät  och betydligt bättre månadskostnad ICQ/bp

8

Tjo.
Nu har det gått ett tag och tyvärr så strular mottagningen här.
Dom har felsökt i någon månad utan resultat.
Går knappt ringa och ta emot samtal, när man pratar så hör man inte vad dom säger riktigt då det laggar/hakar sig.
Så kommer nu byta till Telias nät, lutar mot Fello.se Bra priser och bra omdöme  ICQ/bs