1

En dag i kulturens tecken ICQ/ad
Pinstriping av Daddy-O och Tattoo's av Franco Tibrand (Never Die Tattoo)
När : 10 September 10.00 - vi e färdiga .
Var : Allbilservice i Lindome
Först till kvarn får först mala men tänk på att inte ha för stora motiv som önskemål då vi bara har en dag på oss !
Alkoholhaltiga drycker är helt ok men ta med en chaffis isf ICQ/ad Kaffe å kaka kommer finnas på plats .

Välkommna !!!

West Coast Volks
Attitude is everything !

2

För er med FB http://www.facebook.com/event.php?eid=255553444468944

West Coast Volks
Attitude is everything !

3

Är det mer info på FB? Tillhör kategorien våga vägra FB.
Men detta lät kul, med pinstripning och tatuering

Medlem i Halmstad Luftkühlers

4

Jag ska försöka skicka dit min svåger med sin nyinköpta Ghia, han behöver snacka lite vw...

Buss 65
Ghia 57

"If you can't fix it with a hammer, You've got an electrical problem"

5

VwGoran skrev:

Är det mer info på FB? Tillhör kategorien våga vägra FB.
Men detta lät kul, med pinstripning och tatuering

Nä ungefär samma info men på FB kan man följa snacket ICQ/ad

West Coast Volks
Attitude is everything !

6

lasslo skrev:

Jag ska försöka skicka dit min svåger med sin nyinköpta Ghia, han behöver snacka lite vw...

Klart han skall komma !

West Coast Volks
Attitude is everything !

7 Senaste redigerad av hamsedk (2011-08-17 07:47:19)

vilket pris ung. for tattoos? (pr. hour?) ICQ/an inte for jag skal sitte i fler timmar ICQ/ag

Vw typ1 55,Vw typ1 56 fd callooker(SÅLD), Vw typ1 57 ladugårdsfynd från Nässjö (såld), Vw typ1 57 Öfund ifrån Samsö (DK) 4200 mil, Vw typ1 61,  Vw golf I Öfund ifrån Samsö (DK) 1720mil (såld), vw typ2 t2 71 högtak(såld)

8

Överkomligt pris ICQ/ad

9

låtar bra.. har en jag skal ha, kanske på benet, eller något... Så må jag bara se till jag har ledigt ifrån jobbet...

Vw typ1 55,Vw typ1 56 fd callooker(SÅLD), Vw typ1 57 ladugårdsfynd från Nässjö (såld), Vw typ1 57 Öfund ifrån Samsö (DK) 4200 mil, Vw typ1 61,  Vw golf I Öfund ifrån Samsö (DK) 1720mil (såld), vw typ2 t2 71 högtak(såld)

10

och har precis kollat, jag har ledigt, ses i GBG ICQ/af

11

Börjar fylla på med Tattoo bokningar så jag skriver upp dig på listan på FB hamse !
Kanske skall ta in en till tatuerare ICQ/ad

West Coast Volks
Attitude is everything !

12

bra. Jag har fri 23 fredag afton, så jag körer direkt och bringar soveposen ICQ/ad

13

Rock`n roll  ICQ/ag

14

Bilder på vw´s & tattoos vill vi se eft detta event...  ICQ/ab

Mvh T.

Har ingen bug, inte ens en Meanbug. Men jag har kalsonger. Boxer ville jag ha..........

15

Kommer ni att ha några strippor  ICQ/af

16

Koolman strippar väl som vanligt antar jag  Default/lol

17

Det var det jag tänkte ICQ/ac Då stannar jag hemma  Default/lol

18

Lasse, då kan vi ta följe upp. Funderar på en tattoo oxå. Har några motiv i pipeline.
ICQ/ab

19

och om man inte vågar tottooa sej, går det bra med en pinstripe på armen då?  Default/lol

Only the dead fish follow the stream... Våga Vägra Mainstream

20

Heter inte det henna?

21

Jag kommer att visa upp min arm, på begäran. Fransson är självklart välkommen!  ICQ/ab

Mot Hessisch 2017!

22

Eller hur  Default/lol
Klart Fransson ska komma

23

Der vart min tatuering skal väre, får inte visas på bild i ett forum som her... haha Default/lol

24

hamsedk skrev:

Der vart min tatuering skal väre, får inte visas på bild i ett forum som her... haha Default/lol

Det kan bli en spännande dag, banne mig! Bara Fransson kommer så.  ICQ/ag

Mot Hessisch 2017!

25 Senaste redigerad av Franco Von Kustom (2011-08-20 11:21:28)

Detta kommer att bli nice...ta med en gubbe till ifrån studion...så då är vi 2 som gaddar   ICQ/ag

Och då ser man till att ta med sig bild eller i alla fall något förslag som man kan rita om...bara så att man vet ungefär vad ni vill ha!

//Franco

Typ 1 - 67 //  Typ 2 - 75
"Gas, Grass or Ass, Nobody rides for free" Fahrvergnugen West
"Cheap Tattoos aint` Good, And Good Tattoos aint´ Cheap" www.neverdietattoo.com
"Everybody Gots a Plan, Until They Get Punched on The Mouth" West Coast Kickboxing