Söker efter en Frisk tank till en 1303 s -73 komplett med tankarmatur !
Gärna i östergötland !
Citroën XM V6 Break -92
Saab 9-3 2.0t Polar -03, Saab 9-3 2.0T Aero -00
Morris 1100 -65
MG 1300 mk2 -70 (rep objekt)
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Delar köpes » Frisk tank till en 1303 s -73
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Söker efter en Frisk tank till en 1303 s -73 komplett med tankarmatur !
Gärna i östergötland !
tja har en.. men i sööödra sverige.. blekinge.. solly.. 
tja har en.. men i sööödra sverige.. blekinge.. solly..
Pris , skick , bild ?
Kan du skicka ?
får kolla det.. i em..
Hur går det?
oj sorry..
Hej!
Jag har en tank till 1303s !
Kan ta med den till Tierp !
Mvh Jonas
tja nu var det så jag högg upp en 1303s 73.. för bakvagnen.. tanken stäldes på sidan.. åkte i förådet... och nu klättrade jag högst upp under taket.. varför sparade jag denna..
vet ej.. förmodligen för tank armaturen..för att använda i en annan bil./ annan lösning... kollade runt falsen undersidan har rost men ser inte ut som det har rostat igenom någonstans..
skulle jag använda tanken skulle jag stålborstat rent och sen målat på någon bra rostskydds färg..
var rost på undersidan dvs original färgen e borta.. tog sidan på ett stämhjärn och skavde bort löst skit/rost.
. finns rost en bit in i plåten.. men ser inte ut som det rostat igenom..

syntes inte att bensin läckt igenom..
jamen tank mätaren.. då jag hämtade bubblan var el systemet ej komplett så vet inte om den fungerar..
om denna duger för dej vet inte jag, skulle jag använda den blev det som sagt stålborstning. en epoxi sen någon trevlig halv blank svart färg.. sen i med skiten..
om du vill handla får du kolla med tex bussgods vad det kostar att skicka från blekinge(Ronneby) hem till dej.. sen får du ge mig 3hundra för att jag packar i Well och skickar iväg den.
hittar du en tank närmare.. bra för dej!! berätta. vilket..
tråkigt att du fick vänta.. något annat kom i mellan..
mvh Michael
det gör mig inget.. den ligger i hyllan kanske åker på skroten nästa gång jag städar.. vem vet..
måste inte sälja..och vet att den inte e super.. nu..
det gör mig inget.. den ligger i hyllan kanske åker på skroten nästa gång jag städar.. vem vet..
![]()
måste inte sälja..och vet att den inte e super.. nu..
Det ÄR..................... lungt jag (syster) letar vidare.. .......................tror jag.......
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Delar köpes » Frisk tank till en 1303 s -73
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.